نسایی عصبانی شد و عذرخواهی کرد/ تنش و درگیری روی نیمکت حریف پرسپولیس

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 22:09
هافبک شمس‌آذر بعد از تعویض از سوی رضا مهاجری چند دقیقه تنش روی نیمکت تیمش ایجاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و شمس‌آذر اتفاقی عجیب رخ داد که به ناراحتی بازیکن تیم میهمان از تعویض ارتباط داشت. وقتی رضا مهاجری در دقیقه 83 بازی رای به خروج امیر محمد نسایی هافبک هجومی تیمش داد تا نوید کومار را به زمین بفرستد، نسایی با ناراحتی از زمین بیرون آمد و فضای نیمکت این تیم را ملتهب کرد.

نسایی هنگام خروج از زمین نسبت به تعویضش معترض شد و اعتراض خود را به رضا مهاجری سرمربی شمس‌آذر که لب خط ایستاده بود انجام داد. در ادامه هافبک شمس‌آذر با عصبانیت قصد داشت از کنار نیمکت عبور کند و به سمت رختکن برود که داوود سیدعباسی مربی قزوینی‌ها به سمت او رفت و اجازه نداد زمین را ترک کند و این بازیکن عصبانی را روی نیمکت نشاند.

جر و بحث نسایی با اعضای کادر فنی شمس‌آذر دور از چشم مهاجری که به سمت زمین ایستاده بود ادامه یافت تا اینکه مصیب چگینی سرپرست شمس‌آذر به سمت این بازیکن رفت و خواست که آرامش خود را حفظ کند اما همین مسئله موجب بالا رفتن درگیری لفظی شد.

در نهایت اعضای کادر فنی شمس‌آذر توانستند نسایی را آرام کنند و بعد از چند دقیقه که عصبانیت او کاهش پیدا کرد به لب خط رفت و از رضا مهاجری سرمربی شمس‌آذر بابت رفتاری که بعد از تعویض داشته عذرخواهی کرد تا این غائله عجیب در کنار زمین شهرقدس خاتمه یابد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.