میلاد سورگی: هدف اصلی‌ام پرسپولیس است!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 22:10
محصول آکادمی پرسپولیس در مورد دلایل جدایی‌اش از جمع سرخپوشان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد سورگی، بازیکن آکادمی پرسپولیس که فصل گذشته با تصمیم یحیی گل‌محمدی با پیراهن سرخپوشان به فوتبال ایران معرفی شده بود، پس از جدایی از جمع شاگردان گاریدو راهی شمس آذر قزوین شد و در این مسابقه مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

سورگی بعد از بازی در مورد دلایل جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: دلیلی جدایی‌ام این بود که بروم تیم دیگر و تجربه و فرصت بازی بیشتری کسب کنم. خداراشکر آمدم تیم خوب شمس آذر قزوین. انشاالله در ادامه فصل خودمان را بیشتر نشان بدهیم.

او در مورد تغییر سرمربی شمس آذر گفت: همانطور که آقا رضا مهاجری گفتند تیم دست و پا بسته‌‌ای نبودیم که فقط بسته و برای مساوی بازی کنیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی یک تیرک هم زدیم و می‌توانستیم نتیجه بازی را عوض کنیم. توپ‌های‌مان گل نشد و روز بدمان بود.

1941808

او در مورد چرایی جدایی‌اش علی رغم اینکه فصل پیش در آسیا هم بازی کرده بود گفت: بیشتر، جدایی‌ام نظر خودم بود. اول می‌خواستم قرضی جدا بشوم ولی نشد و شرایط پیش نیامد. چون هم‌پستی‌های زیادی داشتم در پرسپولیس گفتم امسال یک جا بازی کنم که فرصت بیشتری داشته باشیم.

او در پاسخ به اینکه چقدر امید دارد به پرسپولیس برگردد گفت: هدف اصلی من همین است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.