بیرانوند باید مقابل دوربین عذرخواهی کند

خبرآنلاین شنبه 05 آبان 1403 - 22:27
عضو هیئت مدیره پرسپولیس معتقد است بیرانوند باید مقابل دوربین ها معذرت خواهی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در غیاب رضا درویش که به دلیل محرومیت امکان حضور در ورزشگاه را نداشت، پیمان حدادی عضو هیئت مدیره پرسپولیس از نزدیک پیروزی سرخپوشان را تماشا کرد و سپس در گفتگویی کوتاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در ابتدا با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس گفت: ما به جایگاه خودمان در صدر جدول برگشتیم. کسب سه امتیاز برای ما مهم بود و خدا قوت و خسته نباشید به آنها میگویم. ما بعد از بازی السد به این سه امتیاز نیاز داشتیم و چهارشنبه هم بازی سختی در اهواز داریم.

وی افزود: نکته مهم این بازی استفاده از بازیکنان جوان بود، بازیکنانی که محصول آکادمی باشگاه بودند. البته من توقع داشتم هوادارانی که پشت و پناه تیم ما هستند، تعداد زیادی هوادار به استادیوم بیاید اما دوری مسیر و سرما مزید بر علت شد و امیدوارم بازیهای بعدی تعداد بیشتری تماشاگر باشد.

حدادی در خصوص میزبانی پرسپولیس در آزادی از بازی بعدی عنوان کرد: نمی‌دانیم، امیدواریم که در آزادی باشد.

عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس همچنین با اشاره به محرومیت درویش گفت: ما به محرومیت آقای درویش اعتراض کردیم اما پیگیر هستیم. باشگاه پرسپولیس همیشه به ارکان قضایی فدراسیون احترام گذاشته، هرچند که رای آنها چیزی که ما انتظار داشتیم نبوده. آقای درویش هم به این خاطر در استادیوم حضور نداشتند.

پیمان حدادی با اشاره به عذرخواهی بیرانوند اظهار داشت: اینکه از نظر قانونی قابل پذیرش است یا خیر، باید ارکان فدراسیون تائید کنند اما وقتی مصاحبه اصلی او جلوی دوربین بوده، عذرخواهی هم باید جلوی دوربین باشد.

وی افزود: نظر دهنده من نیستم و ارکان قضایی باید تصمیم بگیرند. ما این موضوع را هم از طریق کمیته انضباطی پیگیری کردیم و هم از طریق قوه قضاییه.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.