بازهم اعتراض به خبرنگاران/ گاریدو: سئوال‌هایتان را وقت باخت می‌پرسید!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 22:46
خوان کارلوس گاریدو می‌گوید از سختی بازی با شمس آذر مطلع بوده و از پیروزی پرسپولیس خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس بعد از کسب پنجمین پیروزی متوالی تیمش در لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین در کنفرانس خبری حاضر شد. صحبت‌های او را می‌خوانید:

*صحبت‌های ابتدایی؟
سلام، درود، تشکر (به فارسی). اول از هر چیز باید بگویم که خیلی خوشحال هستیم چون که بردن مهم است، من می‌دانم که چقدر سخت است در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم و همیشه این موضوع را گفتم که در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس همه فکر می‌کنند که در بازی‌ها کار آسانی داریم اما این اولین اشکال است که فکر کنیم همیشه باید بازی‌ها را ببریم. ما سختی این بازی را می‌دانستیم و بازیکنانم می‌دانستند که شمس آذر تیم سرسختی است و از کیفیت بازیکنان تیم حریف هم خبر داشتند‌ و مطمئنا کیفیت خودمان را هم می‌دانستیم.

2100751

*گل اول بازی خیلی مهم بود.
تیم ما می‌دانست چگونه بازی کند، گل اول را زدیم که خیلی مهم بود و روند بازی را عوض کرد و این گل به ما اجازه داد که بتوانیم کنترل بازی را در دست بگیریم. صحرایی از سمت راست خودش را رساند و علیپور گل زد. فکر می‌کنم این گل به ما کمک کرد و در مجموع توانستیم این بازی را کنترل کنیم و همیشه می‌دانیم که هر بازی فشار دارد و نتیجه یک بر صفر نتیجه خوبی مطمئنی نیست و باید دومین گل را هم می‌زدیم و می‌دانستیم که حریف خطرناکی داریم و بعد از گل اول، خودمان را به محوطه حریف رساندیم و فضای بیشتری داشتیم و اعتقاد داشتیم که می‌توانیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم و موضوع مهمی بود که بتوانیم در مقابل حرکت‌های خطرناک حریف خوب دفاع کنیم. به هر حال تیم ما خوب رقابت کرد و مستحق این برد بودیم، تاکید می‌کنم که حریف هم تلاش زیادی کرد و خوشحالم که این سه امتیاز را کسب کردیم.

*صحرایی و رفیعی از ابتدا در بازی حضور داشتند و در ادامه به بازیکنان جوان دیگری هم فرصت بازی داده شد. آن‌ها چقدر به اعتماد شما پاسخ مثبت دادند؟ 
بازیکنانی که در آن لحظه می‌توانند به تیم کمک کنند وارد زمین می‌شوند و فرقی نمی‌کند که چند سالشان باشد. مهم این است که در آن لحظه بهترین بازیکن باشند. به عنوان مثال وقتی صحرایی و رفیعی فیکس بازی می‌کنند، باید مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت را داشته باشند؛ باید کیفیت داشته باشند که مطمئنا دارند، تواضع داشته باشند، کار کنند و توانایی این را داشته باشند که بهترین عملکردشان را در بازی نشان دهند. بازیکنانی هستند که کیفیت تکنیکی دارند اما تواضع ندارند و توانایی نشان دادن بهترین عملکرد خودشان را ندارند، این بازیکنان نمی‌توانند از استعدادشان استفاده کنند؛ بازیکنی که کیفیت و تواضع و توانایی کار کردن داشته باشد، آینده خیلی خوبی در انتظارش خواهد بود. باید کاری انجام دهیم که بازیکنان جوان بتوانند این تواضع را نشان دهند. مثلا صحرایی دوستان زیادی پیدا خواهد کرد و مردم می‌خواهند در مورد بازی با او صحبت کنند و فکر می‌کنم بهتر است خودش را در همین شرایطی که هست نگه دارد و با تواضعی که دارد به کار کردن ادامه دهد و بداند که فرصت خیلی خوبی برای او هست، باید با تواضعی که تا این لحظه داشته ادامه بدهد.

تکمیل می‌شود...

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.