از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و باختیم/ زبرجد: قبل از گل دوم پرسپولیس خطا شد

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 23:01
خشایار زبرجد می‌گوید در هفته‌های آینده رتبه شمس‌آذر در جدول رده‌بندی بهتر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شمس‌آذر در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه ۲-۰ مقابل پرسپولیس شکست خورد. خشایار زبرجد پس از از این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و نتیجه را از دست دادیم. تیم ما هم در این بازی موقعیت داشت. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و شرایط بهتری داشته باشیم.

او در خصوص تغییرات در کادر فنی شمس‌آذر گفت: آقای دقیقی زحمات زیادی برای تیم کشیدند و امیدوارم موفق باشند. آقای مهاجری هم مربی بزرگی است و امیدواریم با ایشان نتایج بهتری کسب کنیم تا شمس‌آذر رتبه بهتری داشته باشد.

ویدئو: 356942

زبرجد در خصوص اعتراض خود در دقایق پایان مسابقه که منجر به جریمه او به کارت زرد شد، توضیح داد: به خاطر خطایی بود که گل شد. احساس کردم خطا بود. در هر صورت این اتفاقات در شرایط بازی رخ می‌دهد.

او در پایان در پیش‌بینی از شرایط شمس‌آذر در هفته‌های آینده عنوان کرد: صددرصد شرایط بهتر می‌شود و رتبه تیم بهتر از این خواهد شد. جایگاه تیم اینجا نیست.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.