حصارکشی در بوستان‌ها این بار در پارک‌کوثر

رکنا شنبه 05 آبان 1403 - 23:08
رکنا: یکی از مخاطبان با ارسال تصاویری نوشت: " داستان دنباله دار حصارکشی و بعد از آن ساخت‌وساز در بوستانها رنگ و‌بوی دیگری به خود گرفته و‌ مدیران زاکانی در هربوستانی که بخواهند اول حصارکشی و بعد ساخت‌وساز می‌کنند.
حصارکشی در بوستان‌ها این بار در پارک‌کوثر

به پزارش رکنا، این تصویر متعلق به بوستان کوثر واقع در خیابان ری در منطقه ۱۲ است که مدتی است دور یک فضایی مه قبلا شهربازی بوده را حصارکشیده و در آن ساخت‌وسازی شبیه سوله دارند.

پارک کوثر یکی از پارک‌های قدیمی تهران است که ماشین دودی معروف تهران نیز در آن نگهداری می‌شود و چندسالی بود که برای کودکان عمدتا محروم این محله یک شهربازی کوچک راه‌اندازی شده بود.

حالا این شهربازی مدتی است که جمع شده و در پس حصارها با یک سرعت عجیبن در حال ساخت سوله هستند اما نکته قابل توجه اینکه هیچ تابلویی در سر در این پروژه نیست که ببینیم چه چیزی می‌خواهند بسازند

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.