این ضربه حاصل زحمت همه بچه‌ها بود/ حرفهای متواضعانه وحید امیری درباره گل دیدنی

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 23:15
وحید امیری می‌گوید باتوجه به نزدیکی سطح فنی تیمها به یکدیگر، هر تیمی که اتحاد بیشتری داشته باشد شانس قهرمانی خوانهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری ستاره تیم پرسپولیس که در دیدار با شمس آذر موفق به گلزنی شد، در مورد این بازی اظهار داشت: اول اینکه خدا را شکر، یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و تیم شمس آذر به نظر من خیلی خاص بازی می‌کرد و همین باعث شده بود ما نتوانیم نمایش خودمان را داشته باشیم. با این حال گل دقایق اولیه باعث شد تا ما راحت‌تر بازی را مدیریت کنیم و سه امتیازی که واقعا خیلی در شرایط جدولی به ما کمک می‌کرد، کسب کنیم.

او در خصوص صحنه برخورد با گلر حریف در محوطه جریمه نیز عنوان کرد: خدا رحم کرد! یک ذره هم از ناحیه گردن درد دارم اما به خیر گذشت.

امیری با اشاره به گلی که به ثمر رساند، گفت: سلامت باشید. خواهش می‌کنم و زحمات تک تک بازیکنان از گلر تیم تا خط حمله بود و خدا را شکر در دقایق پایانی توانستیم استرس تیم را کاهش بدهیم.

وینگر چپ قرمزها در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: ما امسال می‌دانیم شرایط سختی است. یک قولی هم با بچه‌ها گذاشتیم که بازی به بازی پیش برویم و هرچه در توان داریم کنار هم باشیم. زمانی است که اتحاد کادر فنی و بازیکنان و هواداران از هرچیزی مهمتر است تا موفقیت گذشته را تکرار کنیم. به نظرم خیلی زود است که لیگ را قضاوت کنیم و امیدوارم همین روند را هم ادامه دهیم.

وی با اشاره به بازگشت کریم باقری گفت: آقا کریم که نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد. واقعا شرایط نیمکت ما که خیلی عزیز و سنگین بودند، با آمدن آقا کریم این شرایط بهتر شده و بچه‌ها احترامی که برای آقا کریم قائلند، خیلی به تیم کمک می‌کند.

وحید امیری در پاسخ به سوالی پیرامون تمجید گاریدو از او و تاثیر این موضوع در نمایشش توضیح داد: سلامت باشید، مطمئن باشید این بار مسئولیت و وظیفه ما را سنگین‌تر خواهد کرد و به جای اینکه خیال ما را آسوده کند، کارمان را سخت‌تر خواهد کرد. امیدوارم جواب محبت هواداران را بدهیم و هرچند کوچک در خدمت تیم باشیم.

2100706

او درباره رقابت مدعیان قهرمانی نیز گفت: هر سال همین شکلی بوده. اگر چند سال گذشته را ببینید رقابت به روزهای پایانی کشیده می‌شود. امسال شرایط خیلی سخت است و تیمی که از درون اتحاد تیمی را داشته باشد، چون مسائل فنی تیم‌های ایرانی زیاد تفاوتی ندارد، بنابراین تیمی که بیشتر کنار هم باشد و از داخل کمتر دچار حواشی شود، نتایج بهتری خواهد گرفت.

کاپیتان سرخپوشان راجع به شانس بازگشت به تیم ملی عنوان کرد: من سالیان سال در تیم ملی بازی کردم و حقیقتا هم همیشه عاشق این پیراهن هستم و دوست دارم تا جایی که ممکن است برای تیم ملی بازی کنم و همیشه هم احترام گذاشتم و تیم ملی را به حاشیه نبردم. همیشه هم آرزوی موفقیت کردم و هر موقع صلاح بدانند و فکر کنند وحید امیری می‌تواند به تیم ملی کمک کند، من در خدمت هستم.

امیری در پایان درباره خیبر و پیروزی مقابل استقلال هم گفت: در مورد خیبر باید بگویم که جای امیدواری دارد تیمی که تازه به لیگ برتر آمده این اتفاقات را رقم میزند. به مالک محترم باشگاه و همچنین هواداران لر زبان تبریک می‌گویم. لر تباران فقط در لرستان نیستند و استان‌های دیگری هم لر دارند و به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم در مسیر موفق باشند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.