وظیفه دارید بهترین امکانات را بدهید/ پیروانی: آزادی درست شود سر ما منت می‌گذارند

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 23:29
افشین پیروانی میگوید وظیفه کریم باقری در تیم پرسپولیس مشخص است.

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی پس از پیروزی مقابل شمس آذر در جمع خبرنگاران راجع به این بازی گفت: بازی خوبی بود، به هواداران تبریک می‌گویم و به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم.

او در مورد نتایج ضعیف در لیگ نخبگان اظهار داشت: خوب بازی کردیم درست است اما باید ببریم. از لحاظ فوتبالی هم روبروی السد قطر و الاهلی عربستان بهتر بودیم اما وقتی نبری جای دفاع ندارد.

ویدئو: 356947

مدیر پرسپولیس در خصوص صعود به مرحله حذفی لیگ نخبگان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم و امیدواریم نتایج لازم را بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه‌ها در ایران توضیح داد: سوال خوبی کردید، ما می‌گوییم انشالله آزادی درست شود اما من آن روز را می‌بینم استادیوم آزادی درست شود چه بلا و منت‌هایی سر ما بگذارند. می‌گویند افشین پیروانی خوب کار کرده وظیفه داشتم و منتی گردن کسی نیست، بازیکن هم اگر خوب کار کرده وظیفه‌اش است. در مورد زیرساخت و امکانات هم مسئولان رده بالا وظیفه دارند که در اختیار باشگاه قرار بدهند.

پیروانی اضافه کرد: خواهش می‌کنم اگر استادیوم آزادی سه ماه و شش ماه بعد درست شد منت نگذارند و اجازه این کار را ندارند.

او در پاسخ به این سوال که پیشکسوتان پرسپولیس اعتقاد دارند کریم باقری باید وظیفه مشخصی داشته باشد و آیا چنین وظیفه‌ای دارد؟ گفت: نظر پیشکسوتان قابل احترام است. وظیفه آقای باقری هم به عنوان عضوی از کادر فنی مشخص است و بحث فنی دارند. هرکسی وظیفه مشخصی دارد و آقای باقری هم جزئی از کادر فنی است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.