سلاح مخفی فلیک: گل‌های رئال باد هوا شد!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 23:57
بارسلونای هانسی فلیک در بین دو نیمه بارها بازیکنان رئال را در تله آفساید گیر انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف همدیگر رفته‌اند. فاصله دو تیم تنها سه امتیاز است؛ آبی‌اناری‌ها با ۲۷ و مادریدی‌ها با ۲۴ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند.

در نیمه اول بازی رئال هجومی ظاهر شد و بارها برای تهدید دروازه بارسلونا اقدام کرد، با این حال بزرگترین سلاح هانسی فلیک بر علیه تیم کارلو آنچلوتی مانع ستاره‌های سفیدپوش شد. بازیکنان خط حمله رئال چندین بار در تله آفساید بارسایی‌ها گیر افتادند.

در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازیکنان بارسا ۸ بار موفق شدند ستاره‌های رئال را در تله آفساید گیر بیاندازند و به آنها اجازه گلزنی و خلق موقعیت ندهند.

یکی از این صحنه‌های آفساید فرار امباپه از بین مدافعان بارسلونا بود. او پس از دریافت توپ، آن را به تیر دو برای بلینگام فرستاد که شوت ستاره انگلیسی را پنیا به زیبایی دفع کرد اما پس از آن پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و به اعتراض رئالی‌ها که معتقد بودند پنیا توپ را پشت خط دفع کرده، پایان داد.

2100833

یکی دیگر از این صحنه‌ها گل کیلیان امباپه در دقیقه ۳۰ بود که باعث شد داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی جشن میزبان را خراب و گل را مردود اعلام کند.

ویدئو: 356956

شاگردان هانسی فلیک در این فصل بارها حریفان را در تله آفساید گیر انداخته‌اند و این سبک به نوعی سلاح مخفی آنها در برابر مهاجمان حریف است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.