حماس: تعرض صهیونیست‌ها به کادر درمان، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 06 آبان 1403 - 00:10
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: تعرض به کادر درمان و آسیب زدن به تجهیزات بیمارستان کمال عدوان توسط صهیونیست‌ها نقض آشکار قوانین بین‌المللی و بشردوستانه است.

به گزارش ایسنا، «باسم نعیم»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که بدون تحقق حقوق کامل ملت فلسطین و در راس آن کشور مستقل به پایتختی قدس، منطقه شاهد هیچ امنیت، ثبات یا شکوفایی نخواهد بود.

وی گفت که ملت فلسطین خواستار مداخله فوری برای توقف جنایت های کشتار جمعی رژیم صهیونیستی و تحقق اداره بین المللی و اجرای قطعنامه ۲۷۳۵ شورای امنیت درباره توقف حملات و خروج نیروهای اشغالگر، رفع محاصره و تحقق حقوق مشروع فلسطین است.

نعیم افزود که حوادث دو روز گذشته در شمال غزه شامل تعرض به کادر درمان و دفاع مدنی و بازداشت برخی از آنها و به شهادت رساندن برخی دیگر علاوه بر آسیب به تجهیزات بیمارستان کمال عدوان، نقض آشکار قوانین بین المللی و بشردوستانه است.

وی افزود که حوادث شمال غزه و جنایت ها در سایه سکوت بین المللی و همدستی کشورهای غرب به ویژه آمریکا، مسئولیت این جنایت ها و پیامدهای آن را برعهده همه می گذارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.