درگیری لفظی آنچلوتی با فلیک پس از گل چهارم

برترین‌ها یکشنبه 06 آبان 1403 - 00:51
به نظر می رسد که مدل شادی کردن نیمکت نشین های بارسلونا، اعصاب کارلو آنچلوتی و اعضای کادر فنی اش را در کنار زمین به هم ریخت.

فوتبالی: به نظر می رسد که مدل شادی کردن نیمکت نشین های بارسلونا، اعصاب کارلو آنچلوتی و اعضای کادر فنی اش را در کنار زمین به هم ریخت.

بارسا موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه چهار بر صفر رئال مادرید را شکست بدهد و یک تحقیر بزرگ را برای شاگردان کارلو آنچلوتی رقم بزند.

در این بازی در دقیقه ۸۴ بود که رافینیا موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند. این گل، گل چهارم بارسلونا بود. پس از این گل برخی از نیمکت نشین های بارسلونا به سوی نیمکت رئال مادرید خوشحالی کردند و به این ترتیب بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید را در کنار زمین تحریک کردند.

پس از این اتفاق، کارلو آنچلوتی به سراغ هانس دیتر فلیک رفت و به طور جدی با او صحبت کرد که این نوع خوشحالی کردن را متوقف کنند چرا که در ادامه ممکن است موجب درگیری شود.

درگیری لفظی آنچلوتی با فلیک پس از گل چهارم

هانسی فلیک به عنوان سرمربی بارسلونا برای اولین بار مقابل رئال مادرید قرار گرفت و یک برد خوب و پر گل را به دست آورد و نشان داد که تیم بسیار خوبی ساخته است که به دنبال قهرمانی در رقابت های لالیگا است. بارسا در مدت کوتاهی بایرن مونیخ و رئال مادرید را چهار تایی کرده است.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.