درگیری یک هوادار و سهراب بختیاری‌زاده؛ پلیس فرودگاه وارد عمل شد!

خبرورزشی یکشنبه 06 آبان 1403 - 00:54
بعد از دیدار استقلال مقابل خیبر، سهراب بختیاری‌زاده در فرودگاه با یک هوادار درگیر شد.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که کاروان استقلال از خرم آباد با پروازی اختصاصی به تهران برگشته بود، در فرودگاه مهرآباد، هواداران معترض استقلال با تنی چند از اعضای کادرفنی و تدارکات استقلال درگیر شدند.

به نقل از سایت فوتبالی، هواداران استقلال در حالیکه به عملکرد تیم و شکست مقابل خیبر معترض بودند، به بازیکنان و کادرفنی اعتراض می کردند. در این میان یکی از هواداران رو به سهراب بختیاری زاده کرد و گفت باید به سوالات من پاسخ بدهی، به سینه او کوبید و با سهراب بختیاری‌زاده درگیری لفظی پیدا کرد که در نهایت تنی چند از عوامل تدارکات تیم به نشانه حمایت از بختیاری‌زاده با هوادار معترض استقلال درگیر شدند و بین آنها کتک کاری شکل گرفت.

به دلیل افزایش وسعت درگیری بین هواداران و اعضای باشگاه، پلیس فرودگاه مهرآباد وارد عمل شد و به میانجی گری پرداخت. پلیس فرودگاه از هوادار کتک خورده استقلال خواست تا اگر شکایتی دارد آن را مطرح کند که هوادار گفت از کسی که عضو باشگاه استقلال باشد و لباس این تیم را بپوشد، شکایتی نمی کند و ماجرا با مصالحه طرفین ختم به خیر شد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.