پیش‌بینی دقیق جدال رئال مادرید و بارسلونا توسط پیکه!

برترین‌ها یکشنبه 06 آبان 1403 - 01:53
آیا شما مثل اسطوره بارسلونا تصور چنین نتیجه‌ای را می‌کردید!

طرفداری: بر خلاف تونی کروس و ایکر کاسیاس، پیش‌بینی جرارد پیکه از نتیجه بازی رئال مادرید و بارسلونا کاملاً درست از آب درآمد‌.

دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لالیگای اسپانیا با پیروزی ۴-۰ بلوگرانا خاتمه یافت. تیم هانسی فلیک با ارائه یک نمایش کاملا برتر در نیمه دوم، ضمن پاره کردن نوار بازی‌های بدون باخت رئال مادرید در لالیگا، یک شکست تاریخی را به رقیب سنتی تحمیل کرد.

در حالی که تونی کروس و ایکر کاسیاس، دو اسطوره باشگاه رئال مادرید، نتیجه ال کلاسیکو را به نفع کهکشانی‌ها پیش‌بینی کرده بودند (کاسیاس: برد ۲-۱ رئال مادرید و کروس، برد رئال مادرید با اختلاف کم)، این جرارد پیکه بود که سرنوشت جدال دو تیم را به طور دقیق حدس زد! پیکه قبل از مسابقه، پیش‌بینی نتیجه ال کلاسیکو را ۴-۰ به نفع بارسلونا پیش‌بینی کرده بود.

پیش‌بینی دقیق جدال رئال مادرید و بارسلونا توسط پیکه!

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.