تصاویری از فاجعه خط دفاعی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو

برترین‌ها یکشنبه 06 آبان 1403 - 02:33
در شبی که خط دفاع بارسلونا در آفساید گیری فوق العاده عمل کرد، خط دفاعی رئال مادرید از این لحاظ بسیار ضعیف بود.

فوتبالی: بارسا موفق شد رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه چهار بر صفر شکست بدهد. در این بازی تیم هانسی فلیک از لحاظ دفاعی بسیار عالی عمل کرد و بازیکنان رئال مادرید بار ها در تله آفساید گرفتار شدند. طبق آمار، بازیکنان رئال مادرید دوازده بار در آفساید گیر افتادند. کیلیان امباپه به تنهایی هشت بار در آفساید گرفتار شد. امباپه دو گل به ثمر رساند که هر دو گل او به خاطر آفساید مردود اعلام شد.

اما در این تصویر به خوبی می توان دید که خط دفاعی رئال مادرید چقدر در آفساید گیری ضعیف عمل کرده است. روی گل اول بارسلونا، فرلاند مندی با لوکاس وازکز هماهنگ نبود و آفساید را پر کرده بود و کاسادو به راحتی توانست به لواندوفسکی پاس در عمق بدهد و لواندوفسکی هم مهاجمی نیست که موقعیت های تک به تک را از دست بدهد.

تصاویری از فاجعه خط دفاعی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو

روی گل چهارم بارسلونا هم این اشتباه دوباره از سوی خط دفاعی رئال مادرید تکرار شد. این بار لوکاس وازکز نتوانست رافینیا را در آفساید قرار بدهد و روی پاس در عمق بلند اینیگو مارتینز، رافینیا یک فرار فوق العاده داشت و در نهایت دروازه را باز کرد.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.