پیروزی بزرگ در پایتخت با غول‌کشی؛/ کیش و مات شدن صدرنشین به دست مربی تازه‌کار

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 05:48
حمید نصیری در اولین تجربه سرمربیگری خود و در حالی که برای دومین بار کنار خط می‌ایستاد، ماموریت غیرممکنی را با موفقیت به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمشق تمامی اتفاقات و نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال، پیروزی بزرگ چهار _ دو سفیرگفتمان تهران در خانه مقابل قدرتمندترین تیم ایران یعنی گیتی پسند اصفهان است. سفیری‌ها پس از جدایی رضا زرخانلی و مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار با بحران و حواشی روبرو شدند. در چنین حال و هوایی، حمید نصیری که پیشترها به عنوان کمک مربی مشغول به کار بود در تصمیمی پُر ریسک پیشنهاد سرمربیگری تنها تیم تهرانی در لیگ برتر را پذیرفت‌. او با کسب یک امتیاز امیدوار کننده و خارج از خانه مقابل ایرالکو در اراک، این بار مقابل تیم بدون شکست گیتی پسند اصفهان دست به کار بزرگی زد و در شرایطی که برای دومین بار در قامت سرمربی کنار خط می‌ایستاد، ماموریت غیر ممکن را با موفقیت پشت‌سر گذاشت، تا اولین برد مربیگری او خاطره انگیز و فراموش نشدنی باشد.

2100773
2100774

سفیرگفتمان تهران با هدایت حمید نصیری از انگشت‌شمار تیم‌هایی بود که جاه طلبانه و دریادلانه با پرس رو به جلو تیم گیتی پسند را آزار داد و همچنین با آنالیز و بررسی دقیق، تمامی خطوط و پلن‌های هجومی گیتیزن‌ها را خنثی کرد. همان قدر که واکنش‌های هاشم ابرقویی در به بن بست رسیدن تیم کشاورز به چشم آمد، بیش از او تاکتیک مربی جدید این تیم باعث رقم خوردن غافلگیر کننده‌ترین نتیجه فصل بود.

تیم سفیرگفتمان پیش از بدست آوردن سه امتیاز حیاتی مقابل مدافع عنوان قهرمانی در رده دهم جدول قرار گرفته بود و تنها دو امتیاز با تیم قعرنشین اختلافات داشت، اما با نمایشی قابل توجه و باورنکردنی موفق شد پیروز بزرگ هفته باشد و تا جایگاه هفتم اوج بگیرد.

به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از موفقیت‌های گذشته سفیر گفتمان در لیگ برتر نشات گرفته از حضور حمید نصیری در کادر فنی سفیر گفتمان بوده است و باید دید بازیکنان این مربی در مسابقه‌های پیش‌روی چقدر روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.