فال ابجد 6 آبان + فیلم

رکنا یکشنبه 06 آبان 1403 - 06:41
رکنا: فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در این بخش از رکنا مطالعه کنید.
فال ابجد 6 آبان + فیلم

به گزارش رکنا، انسان‌ ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ ها انجام می‌دهند.

فال حروف ابجد ازجمله فال‌ های قدیمی‌ است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ ای برای مرتب‌ سازی حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌ اند. گاهی این شیوه در شماره‌ گذاری موارد یا صفحات به کار می‌ رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ ها نیز استفاده می‌ شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌ دارند و اعداد به دست‌ آمده را جمع می‌ زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «110» می‌ شود؛ همچنین «یاعلی» برابر با «121» است.

فال ابجد یکی از فال‌ های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می‌ شود. در فال ابجد مشاهده می‌ کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌ شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌ دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی را نسبت داده‌ اند که اسامی این ماه‌ ها به ترتیب عبارتند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد همان طور که گفتیم براساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید. البته که این مطلب به معنای تایید توصیه‌های گفته شده در فال نیست و صرفا برای سرگرمی گردآوری شده است.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: خودتان را برای یک روز خیلی خوب آماده کنید، امروز شما سوار بر اسب مراد خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است شما را ناراحت کند به وجود آمدن تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان است.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: باید تمام روز خوشحال باشید و دیگران نیز نسبت به این حالت شما خیلی خوب پاسخ خواهند داد.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: کافی است دست تان را دراز کنید تا به آنچه که می خواهید برسید. خواسته هایتان خیلی از آنچه که فکر می کنید به شما نزدیک تر هستند. درواقع رویاهایتان کاملا قابل دستیابی است. امروز نیروهای مخفی دارند به شما کمک می کنند تا به اهداف تان برسید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: برخلاف همیشه، امروز نمی توانید احساسات خود را پنهان کنید و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید و از درون تان برای آنها سخن بگویید. گاهی لازم است به جای منطق از ندای درون پیروی کرد.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: درگیر کارهایتان هستید و احساس می کنید که حتی رها کردن آنها برای یک دقیقه شما را از ادامه راه باز می دارد اما یادتان باشد که دیگران هم می توانند در این راه به شما کمک کنند و کمی از سنگینی وظایف تان بکاهند.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : د ج آ

تعبیر فال ابجد: بهتر است تصمیم گیری را به تعلیق بیندازید تا همه چیز برایتان روشن و واضح شود. دوست دارید لباس به تن کرده و در اجتماع حضور پیدا کنید.  در هر صورت آن دو گوش شنوایی که برای شنیدن حرف هایتان بدان احتیاج دارید، برایتان فراهم خواهد شد.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر فال ابجد: انعطاف پذیری خوب است اما اگر بیش از حد باشد به اراده شما در تصمیم گیری لطمه می زند. فکر شما یک چیز می گوید درحالی که قلب تان چیزی دیگر را و اگر شما نتوانید قدرت و اراده لازم را داشته باشید، در انتخاب راه دچار مشکل می شوید.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: فرصت های بزرگی در اختیار شما قرار گرفته است اما فکر می کنید که نمی توانید استفاده لازم را از آنها ببرید. تصور می کنید که اگر اکنون راه خود را انتخاب کنید فرصت های بهتری را که در آینده در مقابل تان قرار می گیرد از دست خواهید داد اما بهتر است درنگ نکنید زیرا اکنون زمان تغییر و دگرگونی است. پس به سمت چیزی بروید که چشم هایتان را به خود جلب کرده است زیرا این فرصت ها دیگر به دست نمی آیند. از خیال پردازی دست بکشید و دست به عمل بزنید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: با گسترش دامنه دوستان تان می فهمید که دیگر جای عشق در زندگی تان خالی نیست و عشقی که به دنبال آن بوده اید، به تدریج شما را در خود غرق خواهد کرد.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ج ب ب

تعبیر فال ابجد: رفتار خوب شما زبانزد خاص و عام است. افرادی را که برای مشورت نزد شما می آیند هیچ گاه نا امید نمی کنید. زاویه دید شما به زندگی و مسائل برای همگان قابل اعتماد و احترام است. اگرچه برخی از اطرافیان تان مدام جلوی پایتان سنگ می اندازند اما به آنها توجهی نکنید و با قدرت و اعتماد به نفس همیشگی به راه خود ادامه دهید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ب آ د

تعبیر فال ابجد: اگرچه ترجیح می دهید کارهای ناتمام‌تان را به پایان برسانید اما فراموش نکنید که شما هم به استراحت و آرامش احتیاج  دارید. پس بهتر است کمی به ظاهرتان برسید و با دوستانتان خوش بگذرانید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: حتی اگر دیگران مانع حرکت شما می شوند شما آنقدر قدرتمند هستید که بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. یادتان باشد که شما تنها مسئول کارهای خود هستید و لازم نیست به دیگران جواب پس دهید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.