عمل سرپایی سیمونز در مونیخ برای بازگشت زودهنگام!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 08:15
ژاوی سیمونز که به تازگی دچار مصدومیت از ناحیه رباط مچ پا شده بود، با توصیه پزشکان یک عمل کوچک را در مونیخ پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز، هافبک هلندی جوان لایپزیش که در بازی مقابل لیورپول در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت از ناحیه رباط مچ پا شده بود، روز گذشته برای بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین یک عمل کوچک در مونیخ انجام داد.

طبق‌ گزارش بیلد، عمل روی پای سیمونز طبق مشورت فشرده او با اطرافیان و کادر پزشکی لایپزیش صورت گرفته است. با این حال اما گفته می‌شود این عمل به منظور جلوگیری از تشدید مصدومیت ستاره ملی پوش هلند رقم خورده است.

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش در کنفرانس خبری بازی مقابل فرایبورگ در مورد شرایط بازیکن جوان تیمش گفت: "در حال بررسی شرایط او هستیم و هنوز مدت زمان دوری او به طور کامل مشخص نیست. او دوست دارد سال‌ها در سطح بالای فوتبال باشد و نیاز است تا زودتر به میادین بازگردد."

اگرچه هنوز مدت زمان دقیق دوری سیمونز از میادین مشخص نیست اما به احتمال فراوان او حداقل تا پایان نیم فصل قادر به همراهی صدرنشین کنونی بوندسلیگا نخواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.