هدیه فلیک به بازیکنان بارسا بعد از شب باشکوه

مشرق نیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 08:26
سرمربی آبی‌اناری‌ها به ستایش از عملکرد شاگردانش در ال‌کلاسیکو پرداخت و به درگیری‌اش با کارلو آنچلوتی نیز واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بارسلونا با هدایت هانسی فلیک شب باشکوهی را تجربه کرد. مردان او در دیدار برابر رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو توانستند با ۴ گل به پیروزی برسند تا به یکه‌تازی‌شان در صدر جدول لالیگا ادامه دهند و هواداران بارسا را هم به کسب عنوان قهرمانی بسیار امیدوار کنند.

به نوشته روزنامه اسپانیایی مارکا، سرمربی آلمانی کاتالان‌ها در نشست خبری پس از بازی گفت: معتقدم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. راهی را که آغاز کرده‌ایم ادامه می‌دهیم و اکنون بیشتر مطمئن شده‌ایم که این راه درستی است و باید آن را ادامه داد. بین دو نیمه یک تغییر داشتیم و باید به تغییری که این تعویض داشت توجه کرد. با آمدن دِیونگ بیشتر مالکیت توپ را در اختیار گرفتیم و به همین خاطر روند بازی تغییر کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا این خوشحال‌ترین شب او با بارسلونا بود، گفت: پیش از این گفتم که از کارکردن در بارسلونا خوشحالم و لذت می‌برم. به این تیم افتخار می‌کنم. ایناکی شب خوبی را پشت سر گذاشت و توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این باعث می‌شود تا با اعتمادبه‌نفس بسیار بالاتری فصل را دنبال کند. بازیکنان در رختکن جشن پیروزی گرفتند و این من را بسیار خوشحال کرد. رئال بازیکنان بسیار خوبی به‌ویژه در خط حمله داشت و بسته نگه‌داشتن دروازه برابر چنین تیمی بسیار مهم است.

سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه صحبت‌هایش گفت: در نیمه نخست هم خوب بودیم اما بارها دروازه‌مان تهدید شد. در نیمه دوم تغییر خوبی در ترکیب اصلی دادیم و روند بازی به سود ما شد. بازیکنان به‌خوبی نقش‌شان را در میدان اجرا کردند. باید بازی به بازی بهتر شویم. هدیه من به بازیکنان این است که بعد از ریکاوری فردا دو روز استراحت خواهند داشت. باید با نهایت تمرکز فصل را ادامه دهیم. خوشبختانه دیونگ، گاوی و اولمو هم به شرایط بازی رسیده‌اند. برای یک مربی بسیار خوب است که انتخاب‌های زیادی داشته باشد.

فلیک در پایان درباره درگیری کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با نیمکت بارسلونا گفت: ندیدم چه اتفاقی افتاد. با آنچلوتی صحبت کردم. طبیعی است که بعد از شادی‌های گل، تحریک‌هایی صورت گیرد و رفتارهای نادرستی دیده شود ولی ما آنقدر باتجربه و پخته هستیم که از صحبت‌کردن درباره چنین چیزهایی دوری کنیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.