درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشتیم

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 08:58
وزیر امور خارجه گفت: درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشتیم. گرچه امیدی نیست با حضور آمریکا و برخی کشورهای دیگر محصولی از این جلسه حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در گفت و گو با برنامه صبحانه ایرانی سیما درباره اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: ما از روز گذشته تا کنون به طور مرتب پیام‌ها و بیانیه کشورهای مختلف را دریافت کرده ایم. میزان محکومیت عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای منطقه و بیرون از منطقه بسیار قابل توجه است.

وی افزود: درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشتیم. گرچه امیدی نیست با حضور آمریکا و برخی کشورهای دیگر محصولی از این جلسه حاصل شود.

عراقچی ادامه داد: ما وظیفه خود را برای پیگیری این تهاجم از راه‌های بین المللی انجام خواهیم داد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: به اعتقاد ما آمریکا در تمام جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان شریک است. در عملیات تجاوزکاران دو شب گذشته مشارکت امریکایی‌ها برای ما کاملاً روشن است.

در حال تکمیل...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.