عراقچی: درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت را داشتیم

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 09:09
وزیر امور خارجه با بیان اینکه درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشتیم، گفت: گرچه امیدی نیست با حضور آمریکا و برخی کشورهای دیگر محصولی از این جلسه حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در گفتگو با برنامه صبحانه ایرانی سیما درباره اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: ما از روز گذشته تا کنون به طور مرتب پیام‌ها و بیانیه کشورهای مختلف را دریافت کرده‌ایم. میزان محکومیت عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای منطقه و بیرون از منطقه بسیار قابل توجه است.

وی افزود: درخواست برگزاری جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشتیم. گرچه امیدی نیست با حضور آمریکا و برخی کشورهای دیگر محصولی از این جلسه حاصل شود.

عراقچی ادامه داد: ما وظیفه خود را برای پیگیری این تهاجم از راه‌های بین المللی انجام خواهیم داد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: به اعتقاد ما آمریکا در تمام جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان شریک است. در عملیات تجاوزکاران دو شب گذشته مشارکت امریکایی‌ها برای ما کاملاً روشن است.

در حال تکمیل...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.