یامال راز تحقیر رئال مادرید را فاش کرد

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 09:48
لامین یامال، ستاره جوان بارسلونل، می‌گوید این تیم از خستگی بازیکنان رئال مادرید استفاده کرد و برابر آنها به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم و رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در حضور هواداران رئال مادرید روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد در یک بازی درخشان و فوق العاده با چهار گل حریف قدیمی را در هم بکوبد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

یامال در این بازی هم ستاره درخشان تیمش بود و عملکرد بسیار خوبی را در زمین به نمایش گذاشت و توانست گل سوم بارسلونا را هم وارد دروازه رئال مادرید کند تا نقش مهمی را در این بازی حساس برای تیمش و هانسی فلیک ایفا کرده باشد.

2100965

این ستاره جوان که از برد پرگل بارسا برابر رئال مادرید در زمین حریف بسیار خوشحال به نظر می‌رسید پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:" بازیکنان رئال مادرید در نیمه اول بسیار خوب بازی کردند و ما در سطحی که باید نبودیم. در نیمه دوم خیلی زود متوجه شدیم که آنها خسته هستند و به همین دلیل فشار بیشتری آوردیم و موفق شدیم."

او همچنین با تشکر از هواداران بارسا که برای حمایت از آنها راهی ورزشگاه حریف شده بودند اضافه کرد:" تجربه بسیار خوبی است که صدای هواداران شما از هواداران تیم حریف در ورزشگاه خانگی آنها بلندتر باشد و ما از آنها سپاسگزاریم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.