یوسفی: آمریکا قلاده سگ هار منطقه را بگیرد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 06 آبان 1403 - 09:51
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به آسمان و خاک جمهوری اسلامی ایران طی روزهای گذشته گفت: به آمریکا که صاحب این سگ هار منطقه است هشدار می‌دهیم تا قلاده این سگ را بگیرد چرا که قطعاً اقدام ایران بازدارنده و پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به خاک و آسمان جمهوری اسلامی ایران طی روزهای گذشته گفت: امروز جمهوری اسلامی با زحمت نیروهای نظامی و امنیتی به اقتدار رسیده است و در وعده صادق ۲ این اقتدار را به رخ جهانیان کشیدیم.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد: پدافند جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و برای آنکه عزت و اقتدار را در حمایت از مظلومان عالم داشته باشد شهدایی تقدیم کرده است و این عزت را ادامه خواهد داد و این پیامی برای دشمنان ملت است که ارتشی‌ها و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی ما فدایی ملت هستند و جان‌شان را تقدیم می‌کنند تا این اقتدار بماند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: از طرف دیگر به آمریکا که صاحب این سگ هار منطقه است هشدار می‌دهیم تا قلاده این سگ را بگیرد چرا که قطعاً اقدام ایران بازدارنده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.