یامال: فلیک نیازی به فریادکشیدن ندارد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 06 آبان 1403 - 09:52
ستاره جوان بارسلونا از پیروزی پرگل تیمش برابر رئال مادرید بسیار خوشحال بود. او از نقش پررنگ هانسی فلیک در رقم‌خوردن این نتیجه گفت و به ستایش از این مربی آلمانی پرداخت.

به گزارش ایسنا، بارسلونا با درخشش ستاره‌های جوان و باتجربه‌اش شب باشکوهی را در سانتیاگو برنابئو رقم زد. آبی‌اناری‌ها توانستند در دیدار برابر رئال مادرید در هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا با چهار گل به پیروزی برسند و به یکه‌تازی در صدر جدول رده‌بندی ادامه بدهند. لامینه یامال، ستاره جوان و ۱۷ ساله بارسا در این بازی توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا در رقم‌خوردن این پیروزی نقش داشته باشد.

به نوشته روزنامه آس، او پس از بازی گفت: همه ما از پیروزی خوشحالیم؛ چرا که روند پیروزی‌هایمان ادامه پیدا کرد و سه امتیاز دیگر را کسب کردیم. وقتی زمان شادی است دوست دارم فقط به خودم توجه کنم و لذت ببرم. رئالی‌ها خسته بودند و ما انرژی و توان لازم را داشتیم و به همین خاطر فشار را بیشتر کردیم. ما خودمان را بهترین تیم می‌بینیم و به همین خاطر نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم تا چنین چیزی را در زمین ثابت کنیم. به این روند ادامه خواهیم داد.

او ادامه داد: بازیکنان رئال نمی‌دانستند که من پای راست هم دارم (با خنده!). باید از پای راست هم به هنگام ضرورت استفاده کرد. در رختکن به اندازه کافی جشن گرفتیم و خوشحالی کردیم. اکنون باید روی بازی‌های بعدی تمرکز کرد. ما هدف روشنی داریم. همواره به تیم فکر کرده‌ام و نه خودم. می‌توان کیفیت لاماسیا را دید. ما برای این پیراهن نهایت توان و تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود.

این بازیکن جوان در پایان به ستایش از هانسی فلیک، سرمربی تیمش، پرداخت و گفت: فلیک شگفت‌انگیز است. او رختکن بارسلونا را از اساس تغییر داده است. همه ما احترام زیادی به این مربی می‌گذاریم. او نیازی به فریادزدن ندارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.