هلاکت ۸۹۸ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ و تلفات سنگین در جبهه لبنان

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 06 آبان 1403 - 10:19
ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۸۹۸ نظامی خود از ابتدای آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون اذعان کرد. صهیونیست‌ها همچنین در جبهه لبنان متحمل تلفات سنگینی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، «شاور ادیر نعمان» رئیس شورای منطقه‌ای شهرک «موشاو ایتان» اعلام کرد سروان «الیاو ابیتبول» در جریان درگیری با رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان به هلاکت رسیده است.

طبق گزارش وبگاه «عربی۲۱»، در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که هفت نظامی رژیم اشغالگر در جریان درگیری‌ها در جنوب لبنان کشته و ۲۱ نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اذعان کرد که از ابتدای جنگ تاکنون ۸۹۸ نظامی آن به هلاکت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه نیز اذعان کرده بود که پنج هزار و ۱۵۰  نظامی آن از آغاز تجاوزات به نوار غزه زخمی شده‌اند که جراحت‌های ۷۶۴ تن از آنها وخیم است.

هلاکت ۸۹۸ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ و تلفات سنگین در جبهه لبنان
تلفات ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش این رژیم همچنین تصریح کرد که هزار و ۱۵۲ نظامی آن در «آتش خودی» و «حوادث عملیاتی» از آغاز جنگ زخمی شده‌اند.

عملیات «طوفان الاقصی» و حملات به نوار غزه در حالی وارد دومین سال شده است که مقاومت در ۲ جبهه لبنان و نوار غزه همچنان در حال وارد کردن ضربات سنگین به ارتش رژیم صهیونیستی است.

حزب‌الله لبنان در جبهه شمال فلسطین اشغالی روزانه ده‌ها عملیات علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام می‌دهد و در جبهه جنوب فلسطین اشغالی نیز گروه‌های مقاومت به رهبری گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نظامیان و تجهیزات اشغالگران را هدف قرار داده و منهدم می‌کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.