فریاد کاکوتا بر سر بازیکن جوان استقلال!+عکس

افکار نیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 10:25
خشم و فریاد کاکوتا از حرکت عجیب اسلامی سوژه شد.

گائل کاکوتا در آغاز نیمه دوم به زمین آمد و ریتم خوبی به حملات استقلال داد و تحت تاثیر حضور او استقلال توانست یکی از دو گل خورده را جبران کند و در آستانه کسب نتیجه تساوی هم قرار بگیرد.

در صحنه‌ای از مسابقه در حالی که تونی در جمع کردن توپ اشتباه کرد و دروازه خیبر خالی از دروازه‌بان شده بود کاکوتا به توپ نزدیک شد تا با ضربه بغل پا دروازه خیبر را باز کند، اما در شرایطی که اسلامی پشت به دروازه قرار داشت ضربه ضعیفی را به توپ زد و موقعیت فوق‌العاده برای استقلال از دست رفت.

بعد از این اتفاق کاکوتا به شدت برسر بازیکن جوان استقلال فریاد زد که اجازه ضربه به او نداده است، اگر این توپ گل می‌شد و بازی به تساوی کشیده می‌شود مسابقه به اوج هیجان می‌رسید و همچنین روز فراموش نشدنی برای کاکوتا رقم می‌خورد، یک گل و یک پاس گل!

در روز پراشتباه مدافعان استقلال، این بزرگترین اشتباه بازیکنان هجومی این تیم بود و یک موقعیت فوق‌العاده گلزنی از دست رفت تا آبی‌ها یک شکست دیگر را هم در لیگ برتر تجربه کنند روز‌های تاریکشان ادامه دار شود!

خشم و فریاد کاکوتا از حرکت عجیب اسلامی

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.