دشمن با آتش بازی های احمقانه نمی تواند به اقتدار ایران خدشه بزند

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 10:36
نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: دشمن بداند که با آتش بازی های احمقانه و مضحک خود نمی تواند به اقتدار ایران قوی خدشه وارد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی در جلسه امروز (یکشنبه ۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: اقدام دلاورمردان پدافند هوایی در خنثی کردن عملیات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به برخی از نقاط ایران تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های دفاعی کشورمان را به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند با این آتش بازی‌های احمقانه و مضحک نه می‌توانند به عزت و اقتدار ایران قوی خدشه وارد کنند و نه می‌توانند افکار عمومی جهان را نسبت به کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان منحرف کنند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع و مسلم دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در این پاسخ نه تعلل خواهیم کرد و نه دچار شتاب زدگی می‌شویم.

نخعی با بیان اینکه شهادت دلاورمردان ارتش و همچنین تعدادی از سربازان و کارکنان فراجا در سیستان و بلوچستان را تسلیت می گویم، گفت: متأسفانه تعداد شهدای انتظامی کشور طی چند ماه گذشته افزایش یافته که نیاز است دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا از تکرار این حوادث در آینده جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.