رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر پس از تجاوز اسرائیل با تصویر پزشکیان و بایدن+ عکس

اقتصادنیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 11:29
اقتصادنیوز: دیوارنگاره‌های میدان ولیعصر (عج) و میدان فلسطین تهران پس اقدام تنش‌زا رژیم صهیونیستی و پاسخ سامانه پدافندی ایران، با طرح‌هایی مرتبط به روز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی روبرو شده است و کاربران زیادی در حال حمایت از شعار آن هستند.

در دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران، تصویر مسعود پزشکیان در کنار سرلشکر باقری اکران شده است و با عبارت «جنگ بلد» از آن‌ها یاد شده است. این طرح که تقابلی میان رئیس‌جمهور ایران و  امریکا را به نمایش می‌گذارد، با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به ویژه در شبکه ایکس مواجه شده است و کاربران از آن استقبال کرده‌اند.

این دیوارنگاره با نوشته «جنگ‌بلد و جنگ‌طلب‌» اکران شده است.

تقابل پزشکیان و بایدن روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان جنگ بلد و جنگ طلب

همچنین دیوارنگاره میدان فلسطین نیز شب گذشته تغییر کرد و طرح جدیدی بر آن نصب شد.

این دیوارنگاره به رنگ قرمز است و با دو زبان فارسی و عبری بر آن نوشته شده است. روی این دیوارنگاره، به زبان عبری نوشته شده: «طوفان دیگری در راه است». 

تقابل پزشکیان و بایدن روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با طرح طوفان دیگری در راه است

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.