لواندوفسکی با دبل در ال‌کلاسیکو به اسطوره‌های بارسلونا پیوست

خبرورزشی یکشنبه 06 آبان 1403 - 11:31
روبرت لواندوفسکی با دبل در سانتیاگو برنابئو به جمع برترین بازیکنان بارسلونا در قرن ۲۱ پیوست که در الکلاسیکو موفق به دبل شده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال بارسلونا در یکی از دراماتیک‌ترین و هیجان‌انگیزترین ال‌کلاسیکوهای تاریخ، با نتیجه ۴-۰ رقیب دیرینه‌اش، رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داد. در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسا، با به ثمر رساندن دو گل به جمع بزرگان تاریخ این رقابت پیوست که توانسته‌اند در قرن ۲۱ در ال‌کلاسیکو دبل کنند.

پیش از لواندوفسکی، تنها ستارگانی چون لیونل مسی، تیری آنری، لوییس سوارس، رونالدینیو، پیر امریک اوبامیانگ و ریوالدو موفق به ثبت دو گل یا بیشتر در ال‌کلاسیکو شده بودند.

بارسلونا با این پیروزی درخشان ۳۰ امتیازی شد و صدر را با قاطعیت از آن خود کرد و رئال مادرید با ۲۴ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: جایزه ویژه فلیک به بازیکنان بارسلونا؛ بروید عشق و حال!

لواندوفسکی با دبل در ال‌کلاسیکو به اسطوره‌های بارسلونا پیوست

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.