مدارس هرمزگان فردا دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟

افکار نیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 11:42
​جزییات تعطیلی مدارس هرمزگان فردا دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

 

والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا ، و حمله اسرائیل به ایران بدانند آیا مدارس هرمزگان دوشنبه تعطیل است یا خیر؟

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس هرمزگان فردا دوشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۳ اندک است. تاکنون خبر تعطیلی که در فضای مجازی اعلام شده است، تکذیب می شود. 

اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

هواشناسی استان هرمزگان فردا

رییس اداره هواشناسی قشم با اشاره به پیش‌بینی‌ ناپایداری‌ دریایی در آب های خلیج فارس و تنگه هرمز، گفت: شناورهای سبک، صیادی و تفریحی در ساعت های بعدازظهر و شب از رفت و آمد در مناطق یادشده خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر هرمزگان صورت پذیرد.

محمد کاملی دیرستانی افزود: طبق تحلیل نقشه ها و مُدل های هواشناسی روز جاری به ویژه در ساعت های بعدازظهر و شب ناپایداری دریایی در آب های جنوب کشور پیش بینی می شود و وقوع رگبار پراکنده باران و آذرخش در بلندی ها و پاره ای از نقاط استان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: امروز خلیج فارس همچنان با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی، مواج خواهد بود و در ساعت های بعدازظهر و شب تحت تاثیر وزش این بادها، تنگه هرمز و دریای عمان نیز نسبتا مواج خواهد شد و بروز گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در سواحل و جزایر محتمل خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی قشم با اشاره به اینکه بیشینه سرعت باد به ویژه در خلیج فارس به بیش از ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۱۸۰ سانتی متر خواهد رسید، توضیح داد: توصیه می شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از آمد و شد دریایی خودداری کنند و از تردد کشتی های تجاری به مقاصد استان های خوزستان و بوشهر و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس خودداری شود.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری دریا، تداوم این شرایط ناپایدار دریایی با شدت و ضعف تا روز سه شنبه هشتم آبان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه امروز در آسمان هرمزگان نیز گاه گذر ابر پیش بینی می شود، گفت: در ساعت های بعدازظهر و اوایل شب وقوع رگبار پراکنده باران، آذرخش و تندباد لحظه ای در ارتفاعات و پاره ای نقاط استان دور از انتظار نیست.

رییس اداره هواشناسی قشم اظهار کرد: در ساعت های صبح تا ظهر فردا دوشنبه نیز افزایش بادهای شمال شرقی و بروز گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط شرقی استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: به لحاظ دمایی از فردا تا پایان هفته جاری کاهش نسبی دمای کمینه به ویژه در مناطق مرتفع استان مورد انتظار است.

کاملی دیرستانی کمینه دما و بیشینه رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۲۷ درجه و ۸۶ درصد و شهر قشم را ۲۸ و ۸۴ درصد اعلام کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.