نیکاراگوئه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 06 آبان 1403 - 12:01
دولت نیکاراگوئه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد تل‌آویو همچنان به «نقض حاکمیت‌ها در انکار مستمر و آشکار حقوق بین‌الملل ادامه می‌دهد».

به گزارش ایسنا، دولت نیکاراگوئه با صدور بیانیه‌ای، حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ما در همراهی با بسیاری از کشورهای جهان، تجاوزهایی را که هر روزه علیه بسیاری از مردمان و کشورها انجام می‌شود، نسل‌کشی فلسطین، لبنان و این‌بار حملات غیرقابل توجیه علیه ایران را محکوم می‌کنیم؛ ما هر آنچه اتفاق می‌افتد و موجب نگرانی جامعه بشری در آن منطقه از جهان می‌شود را محکوم می‌کنیم؛ منطقه‌ای که بسیاری از مردم همچنان توسط سیاست جنایت علیه بشریت مورد تجاوز قرار می‌گیرند. 

دولت ماناگوآ از طریق این بیانیه، از «سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی قضایی» خواست تا «سیاست احترام و ثبات در منطقه را تضمین کنند». 

در این بیانیه همچنین آمده است: دولت آشتی و وحدت ملی نیکاراگوئه با محکوم کردن این حملات جدی از سوی صهیونیسمِ سوءاستفاده‌گر و جنایتکار، به تقاضای اقدام فوری این سازمان‌ها برای توقف این اقداماتِ بسیار جدی تروریستی و نسل‌کشی که همه را در معرض خطر قرار می‌دهد، می‌پیوندد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.