درخشش در اولین ال‌کلاسیکو: رکورد جدید فلیک!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 12:16
هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، پس از یازده سال به اولین مربی‌ای تبدیل شد که در اولین ال‌کلاسیکو به پیروزی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید بود و موفق شد این بازی حساس و تماشایی را با نتیجه پر گل ۰-۴ به سود خودش به پایان برساند تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات محکم کند.

این دیدار از اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم برخوردار بود. رقابت قدیمی آنها باعث شده است که این مسابقات همیشه از حساسیت بالایی برخوردار باشد و علاوه بر این، اختلاف سه امتیازی آنها در جدول شرایط برگزاری این بازی را بیشتر از هر زمان دیگری دشوار کرده و حساسیت آن را افزایش داده بود.

این اولین تجربه رویارویی هانسی فلیک با رئال مادرید به عنوان سرمربی جدید بارسلونا بود. او که در تابستان امسال و به عنوان جانشین ژاوی روی نیمکت این تیم نشست مصمم بود که در اولین تقابل نتیجه خوبی به دست آورد و در نهایت هم موفق به انجام این کار شد و طلسم ناکامی مربیان سابق را شکست.

1891079

فلیک با این پیروزی به اولین سرمربی بارسلونا پس از تاتا مارتینو تبدیل شد که موفق شده است در اولین ال‌کلاسیکویی که تجربه می‌کند به پیروزی برسد. این اتفاق در سال ۲۰۱۳ رخ داده بود و از آن پس هیچ یک از مربیانی که هدایت بارسا را برعهده داشتند موفق نشده بودند در اولین رویارویی برابر رئال مادرید به پیروزی برسند و حالا این طلسم به دست فلیک شکسته شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.