کابینه امنیتی اسرائیل درباره پاسخ ایران تشکیل جلسه می‌دهد

مشرق نیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 12:18
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قصد دارد امروز به منظور بررسی پاسخ احتمالی جمهوری اسلامی به حمله روز گذشته این رژیم، تشکیل جلسه دهد.

به گزارش مشرق، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی به شبکه آمریکایی «سی ان ان» اطلاع داد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قرار است امروز (یکشنبه) برای بحث درباره «حمله اسرائیل به ایران و احتمال پاسخ ایران» تشکیل جلسه دهد.

این منبع رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به این‌که حمله پهپادی اخیر به خانه نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو، تاثیری در برنامه‌های حمله تل‌آویو به خاک ایران نداشته گفت «اهداف حمله از قبل مشخص شده بود و در ۱۰ روز گذشته، هیچ تغییری در آن ایجاد نشده بود».

اواخر مهرماه (۲۸ مهر)، حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی، در یک حمله پهپادی، خانه نتانیاهو در قیساریا را هدف قرار داد.

بسیاری تحلیلگران در واکنش به آن حمله پهپادی تصریح کردند که این حمله نشان داد که نخست‌وزیر اسرائیل مصونیت نخواهد داشت و راه گریزی هم برای او وجود ندارد زیرا مقاومت عزم خود را برای تسویه‌حساب با نتانیاهو جزم کرده است.

ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روز گذشته در واکنش به حمله سحرگاه روز گذشته (شنبه) رژیم صهیونیستی به خاک ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد «ایران ضمن محفوظ دانستن حق پاسخ قانونی و مشروع خود در وقت مقتضی، برقراری آتش‌بس پایدار در غزه و لبنان برای جلوگیری از کشتار مردم بی‌پناه و مظلوم را مورد تأکید قرار می‌دهد.»

منبع: فارس

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.