نیاز شرکت کنترل ترافیک تهران به نقدینگی و کمک‌های مالی‌/ انحراف از بودجه ۱۲۷۵ میلیارد ریالی مصوب شرکت برای ۱۴۰۲

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 06 آبان 1403 - 12:21
اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود حسابرسی گزارش حسابرس برای شرکت کنترل ترافیک تهران در سال ۱۴۰۲ را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی گزارش حسابرس برای شرکت کنترل ترافیک تهران در سال ۱۴۰۲ را روی میز بررسی خود قرار دادند و ناصر امانی بعد از استماع گزارش حسابرسی اظهار کرد: ۱۲۷۵ میلیارد ریال انحراف نسبت به بودجه مصوب اتفاق افتاده که نیاز به توضیح نماینده شرکت داریم. نکته دیگر درباره اساسنامه شرکت است که برخی وظایف در آن پیش بینی نشده است.

همچنین سید جعفر تشکری هاشمی گفت: این شرکت مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت است و با توجه به اینکه این شرکت چندین برابر از سرمایه‌اش عقب است، باید هر چه سریعتر در خارج شدن از ماده ۱۴۱ اقدام کنند. همچنین حقوق و دستمزد شرکت سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ کاهش پیدا کرده است و این در حالیست که فقط ۵ درصد کاهش نیرو داشتند. نکته دیگر علت عقب ماندگی در پیشرفت فیزیکی است و همچنین باید درباره مسئله ساختمان لاله که به موسسه رایان شهر واگذار شده توضیح داده شود.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران با حضور در صحن شورای شهر تهران در پاسخ به تذکرات اعضای شورای شهر بیان کرد: جا به جایی‌هایی در خصوص بودجه‌ها شکل گرفت و این باعث انحراف شد. این مسئله به دلیل نگهداشت دوربین‌های سطح شهری و جاده‌ای بوده است. قرار بود بازنگری در بودجه داشته باشیم. امسال اقدامات لازم درباره بازنگری بودجه را انجام دادیم. ساختمان لاله نیز تحت مالکیت و در اختیار شرکت کنترل کیفیت است.

وی ادامه داد: در حال تعویض ۶۰۰ سامانه دوربینی هستیم اما در این بازار نیاز به نقدینگی و کمک‌های مالی‌ داریم. ما فقط ۱۲۰ میلیارد دریافت کردیم و این مسئله روی فرآیند کاری ما موثر بوده است. در سال ۱۴۰۳ کار انجام شده منطبق با قراردادها خواهد بود. بخشی از حقوق پرسنل احتمالا در گزارش حسابرسی مورد دقت قرار نگرفته است. حتما حقوق بیشتری نسبت به عدد گزارش پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر در نهایت گزارش حسابرسی در رابطه با وضعیت شرکت کنترل ترافیک  تهران در سال ۱۴۰۲ را تصویب کردند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.