سریع‌ترین اخراج تاریخ فوتبال تنها در عرض ۳ ثانیه!

تابناک یکشنبه 06 آبان 1403 - 12:41

سریع‌ترین اخراج تاریخ فوتبال تنها در عرض ۳ ثانیه!

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،  رافا سیلوا، بازیکن کروزیرو، در دیدار تیمش با اتلتیکو پارانائنسه یکی از زودترین کارت‌های قرمز تاریخ فوتبال را دریافت کرد. این بازیکن سه ثانیه بعد از شروع بازی با آرنج به بازیکن حریف کوبید و باعث شد داور دست به جیب شود و او را از زمین اخراج کند. در نهایت کروزیروی ۱۰ نفره این بازی را سه بر صفر واگذار کرد.

رودریگو خوزه پریرا دلیما، داور مسابقه، بازیکن ۳۲ساله کروزیرو را به‌درستی اخراج کرد تا یکی از سریع‌ترین کارت‌های قرمز تاریخ فوتبال در لیگ برزیل ثبت شود.

کروزیرو به دنبال کسب سهمیه مستقیم حضور در فصل بعدی کوپا لیبرتادورس است. تیم منطقه بلوهوریزونته برای این دیدار به تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد تا بتوانند برای بازی برگشت برابر لانوس آرژانتین شرایط خوبی داشته باشند.

بازی رفت کروزیرو و لانوس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.