عملیات گلیلوت ضربه‌ای سخت به پیکره فروپاشیده رژیم صهیونیستی بود

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 13:50
کمیته‌های مقاومت فلسطین عملیات شهادت طلبانه شمال تل‌آویو را تبریک گفته و آن را ضربه‌ای دردناک به پیکره فروپاشیده سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات شهادت طلبانه در منطقه گلیلوت واقع در شمال تل آویو تاکید کرد که این عملیات واکنش طبیعی به جنایت‌ها و تروریسم و نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان است.

این بیانیه تاکید کرد که عملیات گلیلوت ضربه‌ای سخت و دردناک به سرویس‌های جاسوسی و نظامی فروپاشیده و ضعیف رژیم صهیونیستی بود و بر پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و قدرت ملت فلسطین و آزادگان آن برای ضربه زدن به هر نقطه‌ای که دلشان می‌خواهد صحه گذاشت.

به نوشته این بیانیه، عملیات گلیلوت این پیام را به افکار عمومی صهیونیست‌ها رساند مبنی بر اینکه پیروزی که نتانیاهو به دنبال وانمود کردن به آن است، سرابی بیش نیست و آنها هرگز نمی‌توانند مالک سرزمین فلسطین شوند و سرکردگان آنها با دستاوردهای توهمی و آمال و آرزوهای دور و دراز خود آنها را به سمت باتلاق سوق می‌دهند.

کمیته‌های مردمی از ملت فلسطین و مقاومت در کرانه باختری و قدس و اراضی اشغالی سال ۴۸ خواست تا مقاومت و ضربات مقدس خود را در انتقام از خون شهدا در فلسطین و لبنان افزایش دهند.

صبح امروز راننده یک کامیون که از اهالی قدس شرقی بود، خودروی خود را به سمت یک ایستگاه اتوبوس که در نزدیک مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در چهارراه کوبید و با برخورد ایجاد شده، دست کم ۶ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۵۰ نفر زخمی شده‌اند که حال ۱۰ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به گفته رادیو رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از تلفات این حادثه نظامیانی بودند که به محل کار خود در پایگاه‌های نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی می‌رفتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.