جزییات برخورد مرگبار قطار با عابرپیاده

فرارو یکشنبه 06 آبان 1403 - 13:52

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: واژگونی خودروی پژو پارس و تصادف قطار با عابر در اهواز طی شامگاه شنبه یک نفر کشته شد و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان عارف شرهانی روز یکشنبه بیان کرد: بر اثر وقوع این حادثه در مسیر اهواز، جاده دغاغله بعد از کیان آباد سه نفر مرد در رده‌های سنی ۲۴ و ۲۵ ساله مصدوم شدند و یک نفر مرد با هویت نامشخص فوت شد.

وی افزود: یک مصدوم توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) و ۲ مصدوم دیگر به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

شرهانی در خصوص جزییات این حادثه توضیح داد: خودروی پژو در کنار سچه قطار واژگون و یک عابر پیاده برای کمک به آنها وارد صحنه می‌شود؛ وسایل شخصی خود را روی ریل می‌گذارد و به محض مشغول شدن برای آزاد سازی مصدومین، قطار سر می‌رسد، عابر حین برگشت برای برداشتن وسایل، با برخورد قطار فوت می‌شود.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است و اورژانس هوایی نیز در چهار نقطه استان از جمله دزفول، اهواز، مسجدسلیمان و بهبهان فعالیت دارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.