هلاکت ۴ داعشی در بمباران مواضع تروریستها در صلاح الدین عراق

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 14:19
یک منبع وابسته به اداره اطلاع رسانی عراق از هلاکت چهار داعشی بر اثر حملات جنگنده های اف ۱۶ این کشور به مواضع تروریستها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الحره، یک منبع وابسته به اداره اطلاع رسانی عراق اعلام کرد که هیچ مرکز یا تاسیساتی در داخل اراضی عراق در صبح روز شنبه در جریان حملات رژیم صهیونیستی به ایرانف مورد تجاوز قرار نگرفته است.

منبع مذکور که نامش را فاش نکرد، افزود: صدای انفجارهایی که در صلاح الدین شنیده شد ناشی از حملات هوایی بود که جنگنده های اف ۱۶ به مخفیگاههای داعش انجام داده و بر اثر آن چهار داعشی به هلاکت رسید.

روز گذشته نیز یک منبع امنیتی مطلع عراقی تاکید کرده بود که هیچیک از اهداف عراقی در حمله رژیم صهیونیستی به ایران آسیب ندیده است.

این منبع بیان کرده بود: ما تاکید می‌کنیم که هیچیک از تأسیسات عراق یا اهداف غیرنظامی یا نظامی یا اقتصادی در عراق در حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، آسیب ندیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.