بخشی از قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی نمی‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 آبان 1403 - 14:28
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: در قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان گفتیم که باید بر اساس برنامه هفتم پیشرفت اقدام شود، قسمتی از آن اجرایی می‌شود و قسمتی از آن اجرا نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بیات در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر دشمن یکی بزند، ۱۰ تا می‌خورد، بر این اساس، باید وعده صادق ۱۰ اتفاق بیفتد، نه وعده صادق ۳ و ما منتظر وعده صادق ۱۰ هستیم.

وی در ادامه، گفت: ما در قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان گفتیم که باید بر اساس برنامه هفتم پیشرفت اقدام شود، این در حالی است که امروز قسمتی از آن اجرایی می‌شود و قسمتی از آن اجرایی نمی‌شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، اظهار کرد: در مورد موضوع بازنشستگان آئین نامه‌ای که دولت تدوین کرده بود نیاز به اصلاح داشت، بنابراین دولت باید آئین نامه مربوطه را اصلاح و طبق برنامه هفتم آن را اجرایی کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.