20 دقیقه فشار را تحمل کردیم/ اینیگو: از بازی رئال شگفت‌زده شدم!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 14:34
اینیگو مارتینز می گوید انتظار نداشت در 20 دقیقه ابتدایی ال کلاسیکو تحت تاثیر قشار شدید رئال قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع اهل باسک بارسلونا دیشب نمایش بسیار خوبی برابر رئال داشت و به کمک دیگر مدافعان و درخشش پنیا توانست بازی را بدون گل خورده و با یک کلین‌شیت به یادماندنی تمام کند. رئالی‌ها تا 12 بار در تله آفساید بارسا گیر کردند.

اینیگو در مورد شروع بازی که رئال بسیار خوب بود، گفت: «راستش 15-20 دقیقه اول برای ما بسیار سخت بود، رئال مادرید فشار آورد و این منطقی بود. اما خب، انتظارش را هم نداشتیم و سبک بازی رئال من را شگفت‌زده کرد. خوشبختانه به تدریج توانستیم در روند بازی قرار بگیریم و بر این فشار غلبه کردیم.»

2101077

مارتینز ادامه داد: «تیم عالی در زمین جواب داد و مشخص شد ما در مسیر بسیار خوبی قرار داریم. امیدوارم به همین خوبی نیز ادامه دهیم. با توپ ما همیشه یک تیم برتر نسبت به رئال بودیم و می‌دانستیم رئال روی ضد حملات و فرار از جناحین برنامه‌ریزی کرده است. ما خوب آفسایدگیری کردیم و در پرس نیز موفق بودیم. بی‌انصافی است از نقش اینیاکی پنیا چیزی نگویم. خودم نیز احساس خیلی خوبی دارم، پیش فصل خوبی داشتم و مربی به من اعتماد دارد.»

اینیگو در مورد تفاوت بارسا با فصل گذشته گفت: «فکر می‌کنم سال گذشته بازی‌هایی وجود داشت که همه چیز آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت. الان ولی می‌دانیم باید به چه سبکی بازی کنیم و ایده‌های تاکتیکی مشخصی داریم. هم در دفاع و هم در حمله از فوتبال لذت می‌بریم. همچنین فصل قبل به‌خاطر مسائل داوری عصبانی بودیم و این اجازه نمی‌داد روی فوتبال تمرکز کنیم.»

2101075

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.