سریع‌ترین اخراج تاریخ: کارت قرمز پس از ۳ ثانیه!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 14:34
رافا سیلوا، مهاجم برزیلی کروزیرو، در فاصله سه ثانیه پس از شروع دیدار برابر اتلتیکو پارانائنزه از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق جالبی در جریان دیدار دو تیم اتلتیکو پارانائنزه و کروزیرو رخ داده است که توجه بسیاری از رسانه‌های ورزشی در سراسر دنیا و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به خود جلب کرده است.

در حالی که تنها سه ثانیه از به صدا در آمدن سوت شروع بازی توسط داور این دیدار می‌گذشت، رافا سیلوا که به سمت توپ در حرکت بود ضربه‌ای به زیر گردن کایک روچا زد تا او را در چالشی که برای رسیدن به توپ با یکدیگر داشتند کنار بزند و بتواند راهش را هرچه زودتر باز کند.

2101079

اما این حرکت از چشم رودریگو خوزه پریرا ده لیما، داور بازی، دور نماند و او بلافاصله بازی را متوقف کرد و به سمت این مهاجم ۳۲ ساله رفت و کارت قرمزی را به او نشان داد تا سریع‌ترین اخراج تاریخ فوتبال در فاصله سه ثانیه پس از آغاز این دیدار را ثبت کرده و رکوردی شاید دست نیافتنی را رقم زده باشد.

2101080

این اتفاق در حالی رخ داد که کروزیرو به دنبال کسب پیروزی در این بازی بود تا بتواند مستقیما به مرحله بعدی کوپا لیبرتادورس صعود کند و در نهایت هم موفق شد با نتیجه ۰-۳ به پیروزی برسد، هرچند که ۹۰ دقیقه کامل را با یک یار کمتر در جریان بازی حضور داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.