روایتی جدید از ماجرای درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه

برترین‌ها یکشنبه 06 آبان 1403 - 14:48
مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: بختیاری زاده فقط جواب توهین یک نفر را داد و اصلا درگیری در کار نبود.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال شب گذشته به مصاف خیبر خرم آباد رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا علاوه بر انتقاد پیتسو موسیمانه از بازیکنان در کنفرانس خبری، ترکش‌های عصبانیت سرمربی از نتیجه به دست آمده در رختکن نیز گریبانگیر بازیکنان شود.

روایتی جدید  از ماجرای درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه

سرمربی استقلال که معتقد است بازیکنان باید اهمیت و ارزش نام تیم استقلال را بیشتر درک کنند، پس از مسابقه در رختکن، با عصبانیت به انتقاد از عملکرد تمام بازیکنان تیم پرداخته است.

اما تبعات باخت به خیبر محدود به شهر خرم آباد نیست و دامنه حواشی به تهران نیز کشیده شد.

چند هوادار استقلال که شب گذشته در فرودگاه حاضر شده بودند با دیدن بازیکنان و دیگر اعضای تیم به انتقاد از نتایج اخیر پرداختند و از تک تک آن‌ها خواستار پاسخگویی شدند. در این بین سهراب بختیاری زاده که برای آرام کردن این هواداران با آن‌ها به گفت‌وگو مشغول شده، دچار درگیری لفظی و بگومگو می‌شود اما در ادامه با دخالت دیگر عوامل تیم این ماجرا به جاهای باریک کشیده نمی‌شود.

ایمان عالمی مدیر تیم استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود بختیاری زاده با هواداران استقلال در فرودگاه به زدوخورد پرداخته، گفت: یک نفر به سهراب بختیاری زاده توهین کرد و او هم جوابش را داد. بعد از آن هم بختیاری زاده محل را ترک کرد. اصلا درگیری در کار نبود. برخی به دنبال شلوغ کردن و حاشیه سازی هستند. هرچه دلشان می‌خواهد می‌گویند و جز حاشیه سازی چیز دیگری برای استقلال ندارند.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.