منتظر وعده صادق ۱۰ هستیم /ذره‌ای پا پس نخواهیم کشید /به والله سیستان و بلوچستان امنیتی نیست

خبرآنلاین یکشنبه 06 آبان 1403 - 14:58
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه آسمان و خاک جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ما منتظر وعده صادق ۱۰ هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد بیات نماینده مردم خمین در مجلس در جلسه روز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: درباره انتقام باید گفت که به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه دشمن اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد، باید وعده صادق ۱۰ اتفاق بیفتد، نه وعده صادق ۳؛ ما منتظر وعده صادق ۱۰ هستیم.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی در ادامه در تذکر به هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه قوانینی که مصوب می‌کنیم باید ضمانت اجرایی داشته باشد، عنوان کرد: ما در قانون همسان سازی گفته‌ایم که باید بر اساس برنامه هفتم پیشرفت اقدام شود، این درحالی است که امروز قسمتی از آن اجرایی می‌شود و قسمتی از آن اجرایی نمی‌شود؛ موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان نیز به همین شکل است.

این نماینده مجلس همچنین بر لزوم تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی تاکید کرد.

بیات با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور گفت: لایحه ارائه شده درباره بودجه به مجلس بسیار عالی و قابل تحسین است اما اگر قرار باشد درآمدها و هزینه‌ها گلوبال باشد پس اینجا نقش نظارتی مجلس کجا می‌رود؟

ملت ما همواره هوشیار و بیدار است

حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر بیات تاکید کرد: در مورد موضوع بازنشستگان آئین نامه‌ای که دولت تدوین کرده بود نیاز به اصلاح داشت؛ بنابراین دولت باید آئین نامه مربوطه را اصلاح و طبق برنامه هفتم آن را اجرایی کند. 

علی کشوری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: شهادت غیور مردان ارتش و فراجا را تسلیت و تبریک عرض می‌کنم و آرزوی محو شدن رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی و همراهانشان را دارم.

وی افزود: افرادی تصور کردند آبی گل آلود و کشور عزیزمان دچار مخاطره شد و حالا می‌توانند از این جریان استفاده کنند؛ هشدار می‌دهم هرگز این تصور را نداشته باشند چرا که ملت ما همواره هوشیار و بیدار هستند. ان‌شاءالله خون شهدای ما در این کشور نشان خواهد داد که ذره‌ای پا پس نخواهیم کشید.

منتظر وعده صادق ۱۰ هستیم /ذره‌ای پا پس نخواهیم کشید /به والله سیستان و بلوچستان امنیتی نیست

کشوری در تذکری درباره تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: هنوز در شرکت مخابرات ایران تبدیل وضعیت ایثارگران طبق قانون جامع ایثارگری اجرایی نشده و  امروز ایثارگران سراسر کشور دچار مشکل هستند.

نماینده قائمشهر در مجلس از وضعیت زیرساخت‌های استان مازندران و شهرستان‌هایی مانند سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار و قائمشهر انتقاد کرد.

 رزمندگان پدافند هوایی با خون پاک خود اجازه ندادند آسیبی به ملت برسد

حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با تسلیت به خانواده رزمندگان پدافند هوایی جمهوری اسلامی گفت: رزمندگان پدافند هوایی جمهوری اسلامی با خون پاک خود به رژیم غاصب صهیونیست اجازه ندادند آسیبی به ملت و امکانات نظامی برسد.

وی با اشاره به حوادث تروریستی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تعداد شهدای نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و بسیج در هشت ماه گذشته این سوال را پرسید که چه کسی باید پاسخگوی این عزیزان باشد و تا کی باید شهدای استان ما را در اقصی نقاط استان‌های کشور تشییع کنند و یک چهره زشتی از استان سیستان و بلوچستان به تصویر بکشند؟

این عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: به والله این استان امنیتی نیست و سوءمدیریت در استان اتفاق می‌افتد و  باید مدیریت شود، مردم شریف استان مهمان‌نواز هستند.

وی افزود: نمایندگان نمی‌دانند باید از چه کسی سوال کنند که چرا هر روزه این همه اتفاقات عجیب غریب در استان سیستان و بلوچستان می‌افتد، شورای تامین و شورای راهبردی استان داریم اما متاسفانه در این شوراها حتی یک نفر از نخبگان استان سیستان بلوچستان وجود ندارد. اگر مشکلاتی در استان به وجود آمده به دلیل سوءمدیریت است.

شهریاری مشکل اصلی این استان را فقر دانست و افزود: اگر مشکل فقر استان سیستان و بلوچستان حل نشود، شاید مشکلات امنیتی تشدید شود که دشمنان ما که در آن سوی مرز هستند چشم طمع دارند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات معلمان خرید خدمت گفت: متاسفانه تصمیمات غیرمنطقی مسئولین شرکت نفت باعث ایجاد التهابات اجتماعی در استان شده که نمونه آن افزایش قیمت نفت سفید از لیتری ۱۵۲ تومان به ۴۲۴ تومان است.

27218

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.