امروز: ایران - اردن در مصاف آخر، صعود افغانستان

صدا و سیما یکشنبه 06 آبان 1403 - 15:02

امروز: ایران - اردن در مصاف آخر، صعود افغانستان
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در این رقابت‌ها ۴۴ تیم حضور یافتند که در ۱۰ گروه ۵ و ۴ تیمی رقابت می‌کنند و از هر گروه تیم اول به همراه ۵ تیم دوم برتر راهی مرحله نهایی خواهند شد. در گروه‌های ۵ تیمی نتیجه تیم دوم جدول با تیم‌های چهارم و پنجم و در گروه‌های چهار تیمی نتیجه تیم دوم با تیم چهارم جدول در کسب مجوز صعود محاسبه نخواهد شد. نتایج و برنامه ادامه مسابقات به این شرح اعلام شد:
برنامه - یک شنبه ۶ آبان: 
گروه A در زرقا اردن: 
ایران - اردن (ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه شاهزاده محمد)
- تیم ایران پیش از این ۷ - ۱ تیم هنگ کنگ را برد و ۱ - ۰ تیم سوریه را مغلوب کرد و ۱ - ۴ مغلوب کره شمالی شد.
سوریه - هنگ کنگ
- تیم کره شمالی استراحت کرد.
- تیم کره شمالی با ۱۲ امتیاز در صدر تثبیت شد و مجوز صعود گرفت. تیم ایران با ۶ امتیاز دوم است و تیم‌های سوریه و هنگ کنگ با ۳ و اردن بدون امتیاز چهارم و پنجم هستند و عملا حذف شدند.
گروه B در پنوم پن: 
افغانستان ۳ - ۲ بنگلادش
فیلیپین - کامبوج
- تیم ماکائو استراحت کرد.
- تیم افغانستان با ۱۲ امتیاز در صدر تثبیت شد و صعود کرد. تیم کامبوج با ۶ امتیاز دوم است و تیم‌های بنگلادش با ۶، فیلیپین با ۳ و ماکائو بدون امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند و عملا حذف شدند.
گروه C در دالیان: 
بوتان ۰ - ۱ بحرین
چین - کره جنوبی
- تیم مالدیو استراحت کرد.
- تیم کره جنوبی و چین با ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند. تیم‌های بحرین با ۶، بوتان و مالدیو با یک امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم جای گرفتند و عملا حذف شدند.
گروه D در چونبوری تایلند:
برونئی - ترکمنستان
تایلند - هند
- تیم‌های تایلند و هند و با ۶ امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های ترکمنستان و برونئی بدون امتیاز سوم و چهارم هستند و عملا حذف شدند.
گروه E در نیوتایپه سیتی در تایوان: 
ازبکستان ۱ - ۰ عراق
تایوان - فلسطین
تیم ازبکستان با ۹ امتیاز صدرنشین شد و صعود کرد. تیم عراق با ۶ امتیاز دوم است و تیم‌های تایوان و فلسطین بدون امتیاز سوم و چهارم هستند و عملا حذف شدند.
گروه F در دوحه قطر: 
مغولستان - نپال
ژاپن - قطر
- تیم‌های ژاپن و قطر با ۶ امتیاز اول و دوم هستند. تیم‌های مغولستان و نپال بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند و عملا حذف شدند.
 گروه G در مَشرف کویت:
استرالیا - اندونزی
جزایر ماریانای شمالی - کویت
- تیم‌های استرالیا و اندونزی با ۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند. تیم‌های کویت و جزایر ماریانای شمالی بدون امتیاز سوم و چهارم هستند و عملا حذف شدند.
گروه H در وین تین: 
لائوس - مالزی
- تیم امارات استراحت می‌کند.
- تیم امارات با ۶ امتیاز در صدر است و صعود کرد. تیم‌های و مالزی بدون امتیاز دوم و سوم هستند و عملا حذف شدند. در این گروه تیم لبنان انصراف داد.
گروه I در فو تو ویتنام: 
قرقیزستان ۱ - ۲ میانمار
یمن - ویتنام
 تیم‌های یمن با ۶ و ویتنام با ۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند. تیم‌های میانمار با ۳ و قرقیزستان با یک امتیاز سوم و چهارم هستند و عملا حذف شدند.
گروه J در بیشان سنگاپور: 
تاجیکستان - عمان
سنگاپور - گوام
تیم‌های تاجیکستان و عمان با ۶ امتیاز اول و دوم هستند. تیم‌های سنگاپور و گوآم بدون امتیاز سوم و چهارم هستند و عملا حذف شدند.

در جدول تیم‌های دوم گروه‌ها، تیم‌های ۳ امتیاز عمان، عراق، قطر، چین، هند، اندونزی، کامبوج و ایران اول تا هشتم هستند. تیم ویتنام با یک امتیاز در رده نهم جای گرفت و تیم مالزی بدون امتیاز دهم است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.