خبری درباره رامین رضاییان که مثل بمب می‌ترکد!

برترین‌ها یکشنبه 06 آبان 1403 - 15:28
پس از شکست سنگین روز گذشته استقلال در خرم‌آباد، هواداران این تیم به ستاره اصلی ترکیب تیمشان یعنی رامین رضاییان به خاطر اشتباه عجیبی که روی گل اول خیبر داشت بیش از پیش تاختند.

برترین‌ها: پس از شکست سنگین روز گذشته استقلال در خرم‌آباد، هواداران این تیم به ستاره اصلی ترکیب تیمشان یعنی رامین رضاییان به خاطر اشتباه عجیبی که روی گل اول خیبر داشت بیش از پیش تاختند.

خبری درباره رامین رضاییان که مثل بمب می‌ترکد!

رامین گل مساوی را هم زد اما دردی از دردهای بی‌پایان استقلال دوا نکرد تا دوباره خاطرات اشتباه رامین در دربی و گاف بزرگ او در قائمشهر زنده شود. حالا خبر می‌رسد که پس از اعتراضات به عملکرد رضاییان و تنش‌هایی که در رختکن استقلال به واسطه حضورش به وجود آمده، او قصد بازگشت به تیم سابق خود یعنی پرسپولیس را دارد. زمان این انتقال احتمالی در زمستان پیش‌بینی شده و باید ببینیم آیا استقلال قادر به حفظ ستاره گرانقیمت خود خواهد بود یا خیر؟

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.