پیام سردار رادان درباره حادثه تروریستی تفتان

مشرق نیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 15:51
فرمانده کل انتظامی کشور از اعزام تیم ویژه بررسی علل حادثه خبر داد و گفت: دستگیری تروریست‌ها در دستور کار پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی شهادت سرافرازان انتظامی کشور را به خانواده جان‌باختگان تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: دشمنِ حقیر و زبون پس از شکست‌های متعدد به مزدوران خود دستور ترور و جنایت داد و عزیزانِ ما که در حال خدمت رسانی به مردم بودند در این حادثه جانکاه به شهادت رسیدند. رذالت و شناعت تروریست‌ها واضح و آشکار بوده و قسم یاد می‌کنم که به دست شرافتمند و باغیرت پلیس جمهوری اسلامی ایران به‌سزایِ اعمالشان خواهند رسید. همچنین تیم ویژه فراجا برای بررسی علل حادثه از همان ساعات اولیه در محل حاضر و پیگیر موضوع می‌باشند. در پایان به خانواده معززِ شهدای حادثه و خانواده مقتدر و مظلومِ انتظامی کشور نیز تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان علوِ درجات را آرزومندم.

فرمانده کل انتظامی کشور
احمد رضا رادان

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.