محبی جوان: محمد قهرمان من است!

نامه نیوز یکشنبه 06 آبان 1403 - 16:01
برادر من واقعا فراتر از یک برادر است؛ او برای من یک قهرمان است. من بزرگ شدن او را مقابل چشمانم دیده‌ام و حالا هم از او الگوبرداری می‌کنم...
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، خیبر خرم‌آباد در شرایطی موفق شد در هفته نهم لیگ برتر استقلال را با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه خانگی خود شکست بدهد که مسعود محبی، برادر محمد محبی (ستاره سابق استقلال) در این مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند.

مسعود امروز در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص درخشش خود در این مسابقه و شرایط خیبر در این فصل صحبت کرد. او همچین درباره درباره خانواده فوتبالی خود و همچنین تاثیر برادرش در مسیر او اظهارنظرهای جالبی داشت.

این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

درباره بازی با استقلال و پیروزی خوب خیبر در این مسابقه صحبت کن.

بازی دیروز یک بازی خیلی دراماتیک برای ما بود. بعد از چند هفته ناکامی، توانستیم به روال خوب‌مان برگردیم و در خانه خودمان سه امتیاز را بگیریم، آن هم در چه مسابقه‌ای. خوشبختانه توانستیم سه بر یک استقلال را ببریم و یک بازی خیلی خوب هم ارائه بدهیم و در خانه خودمان دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

خودت در این بازی درخشیدی و گل هم زدی.

این گل حاصل لطف خدا و دعای خیر پدر و مادر و عزیزانم بود. من کاره‌ای نبودم. من باور دارم که تا وقتی دعای خیر پدر و مادر پشت سرت نباشد، نمی‌توانی هیچ کاری انجام بدهی. همانطور که گفتم این لطف خدا بود و دعای خیر پدر مادر عزیزم.

چرا این درخشش را در هفته‌های گذشته از سمت تو ندیده بودیم؟ 

اوایل فصل یک مصدومیت خیلی بد برای من پیش آمد. در آخرین تمرین تیم قبل از اولین بازی فصل مقابل هوادار، مچ من خیلی بد پیچید و ۸۰ درصد از ربا‌ط‌های داخلی‌اش پاره شد. باز هم لطف خدا بود که توانستم برگردم و در این بازی گل بزنم و تیم‌مان هم پیروز شود. چه چیزی بهتر از این که همه این اتفاقات در بازی با استقلال رخ داد.

قبل از بازی فکر میکردید بتوانید سه گل به استقلال بزنید؟

چرا که نه؟ استقلال واقعا تیم بزرگی است و حتی خوب بازی کردن برابر این تیم هم می‌تواند سخت باشد، اما بچه‌های ما واقعاً این کار ا انجام دادند. با تمام احترامی که برای استقلال قائلم، ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. چنین نتایجی در فوتبال طبیعی است و این اتفاقات حتی در لیگ‌های معتبر دنیا هم رخ می‌دهد. چند سال پیش دیدیم که استون ویلا توانست هفت گل به لیورپول بزند. فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ بدهد.

درباره جو استادیوم در این بازی چه نظری داری؟ جالب بود که بر خلاف خیلی از شهرها، هواداران خرم‌آبادی برای تشویق خیبر به استادیوم آمده بودند، نه استقلال.

واقعا خرم‌آباد مردم پرشوری دارد. اینجا، هواداران نزدیک به زمین هستند و این خیلی خوب است و جو استادیوم را چند برابر بهتر هم می‌کند. هواداران با یه پاس خوب و با یه شوت خوب، انرژی و انگیزه خیلی متفاوتی را به بازیکنان می‌دهند که واقعاً هیچ کجای ایران دیده نمی‌شود. البته در شمال ایران هم هواداران خیلی خوب تشویق می‌کنند، ولی دم مردم لرتبار ایران گرم که دیشب خیلی برای ما مایه گذاشتند.

در خصوص نتایج ضعیف خیبر در هفته‌های گذشته هم صحبت کن. البته قطعا این پیروزی در هفته‌های آینده انگیزه زیادی به شما خواهد داد‌.

صد در صد این پیروزی روحیه مضاعفی به تیم ما داده و سطح انگیزه و انرژی بچه‌‌ها خیلی بالا رفته است. در خصوص هفته‌های گذشته باید بگویم فوتبال پر از فراز و نشیب است؛ ممکن‌ است هفته‌ها ناکامی داشته باشید ولی پس از آن تیم بزرگی مثل استقلال را شکست بدهید. این پیروزی انگیزه، روحیه و اتحاد بیشتری به تیم ما می‌دهد و قطعا در  هفته‌های آینده با شرایط بهتری در مسابقات حاضر می‌شویم.

برای هواداران خیلی جالب بود که تو برادر محمد محبی هستی. کلا خانواده‌تان فوتبالی هستند؟

دقیقا، خانواده ما یک خانواده کاملا فوتبالی هستند. به معروف بچه حلال‌زاده به دایی‌اش می‌رود؛ دایی ما هم یکی از بهترین فوتبالیست‌های بوشهر در بخش خودمان بوده و ما هم خدا را شکر به همان سمت رفته‌ایم.

برادرت چقدر در مسیر فوتبالی تو تاثیر داشت؟

برادر من واقعا فراتر از یک برادر است. او مثل یک کوه پشت من است و مثل یک انسان واقعی به من کمک می‌کند. او برای من یک قهرمان است، چون من بزرگ شدن او را مقابل چشمانم دیده‌ام و حالا هم از او الگوبرداری می‌کنم. امیدوارم بتوانم در مقاطع مختلف مثل او موفق شوم، نه تنها در فوتبال بلکه در زندگی شخصی و اجتماعی.

برادرت سبقه استقلالی دارد و تو دیروز به استقلال گل زدی. بعد از بازی صحبتی با او داشتی؟

بله، با او صحبت کردم. برادر من در باشگاه بزرگ استقلال خیلی رشد کرد و واقعا هواداران محترم باشگاه بزرگ استقلال خیلی به برادرم، من و حتی خانواده‌‌ام خیلی لطف دارند. اگر من بعد از این بازی خوشحال کردم، از روی قصد و غرض نبوده و فقط به خاطر این بوده که بعد از سختی‌هایی که در ماه‌های گذشته داشتم، توانستم در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشم.

درباره حضور آقای دقیقی در خیبر چه نظری داری؟

حضور آقای دقیقی در خیبر خیلی موثر و مثبت بود و حتی از شکل و نحوه بازی تیم ما مشخص است که چقدر تغییر داشتیم. البته من برای کادرفنی‌های گذشته تیم احترام زیادی قائلم و از آنها تشکر می‌کنم ولی خب شیوه بازی ما متفاوت شده و جنگنده‌تر شدیم و از لحاظ فنی رشد خوبی داشتیم. خدا را شکر توانستیم در بازی با استقلال با یک نتیجه خیلی خوب، جواب بازی خوب‌مان را بگیریم.

درباره بازی هفته آینده‌ خیبر برابر شمس‌آذر هم صحبت کن.

یک بازی مهم برابر تیم با شخصیت، جوان و دونده شمس‌آذر داریم و امیدواریم که بتوانیم در آن بازی هم با نتیجه خیلی خوب از زمین بیرون بیاییم و سه امتیاز را کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

با روحیه جدیدی که به تیم‌تان تزریق شده، فکر می‌کنید ادامه فصل برای خیبر چطور پیش برود؟

ادامه فصل نه تنها برای خیبر، بلکه برای تمام لرهای سرزمینم خیلی خوب پیش خواهد رفت. ما تلاش می‌کنیم با بازی‌های فوق العاده، ایده‌آل و چشم نواز و با کسب امتیاز دل هواداران را شاد کنیم.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.