جلسه اول بعد از توپ طلا/ واکنش فوری: پرز خشمگین در رختکن رئال!

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 16:06
مارکا امروز نوشت که بعد از مراسم توپ طلا و برای سه شنبه، جلسه ای بین کادر مدیریتی و فنی رئال برای بررسی دلایل شکست در ال کلاسکیو برنامه ریزی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین از بارسلونا فلورنتینو پرز عصبانی به رختکن رفت تا وضعیت تیم را بررسی کند. روی سکوها چهره‌ها بسیار گرفته بود و پس از پایان بازی، چهره‌هایی عصبی از مدیران دیده می‌شد. در سوی دیگر شادی در میان لاپورتا و دیگر مدیران بارسا و هواداران کاتالانی که در سانتیاگو برنابئو حضور داشتند و به راحتی پیراهن‌ها و شال‌های بارسلونا را به تن کرده بودند و با تمام وجود گل‌ها را جشن می‌گرفتند، مشهود بود.

این رئال مادرید به شکست‌ها عادت ندارد و به طور منطقی این ضربه سنگین، تأثیر زیادی بر روی مدیران و کادر فنی گذاشته است. همان‌طور که معمول است، رئیس باشگاه مادریدی به رختکن رفت و خیلی زود متوجه شد که وضعیت روحی تیم به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است.

2101113

تحلیل آنچه در ال‌کلاسیکو رخ داد، بعداً و پس از چند روز انجام خواهد شد، اما با وجود شکست سنگین، هیچ‌کس به تصمیماتی دراماتیک یا چیزی شبیه به آن فکر نمی‌کند. در مدیریت باشگاه اعتبار تیم نه تنها صدمه نخورده بلکه همچنان برقرار است، اما واکنش باید سریع و فوری باشد.

اکنون یک هفته بدون بازی در پیش است، با وقفه‌ای در روز دوشنبه به دلیل مراسم توپ طلا که با وجود شکست ۰-۴، تقریباً جشنواره‌ای برای رئالی‌ها خواهد بود.

فصل برای آنچلوتی و تیمش به خوبی آغاز نشد و شکست مقابل بارسلونا تنها تأییدکننده آنچه بود که از قبل اعلام شده بود. واکنش باید بلافاصله صورت گیرد و سرمربی این موضوع را می‌داند. از روز سه‌شنبه که تمرین بعدی برنامه‌ریزی شده است، واکنش آغاز خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.