سوال مهم ستاره سابق پرسپولیس از گاریدو

فرارو یکشنبه 06 آبان 1403 - 16:26

برد پرسپولیس مقابل شمس آذر و صعود این تیم به صدر جدول مهمترین اتفاق هفته نهم لیگ برتر بود. در همین خصوص سهراب انتظاری بازیکن اسبق پرسپولیس به خبرنگار ما گفت:
«هر دو تیم واقعا خوب بازی کردند. تیم شمس آذر با وجود جایگاهش در جدول و تغییرات کادر فنی که داشت نشان داد تیم قابل احترامی است و خیلی خوب بازی کرد. در همان نیمه اول خلق موقعیت‌هایی روی دروازه پرسپولیس داشت و حتی توپشان به تیرک دروازه برخورد کرد. پرسپولیس در 20 دقیقه ابتدایی بازی تحت تاثیر جوانی تیم شمس آذر قرار گرفته بود. با این حال از تجربه بازیکنان ما نباید غافل شویم که اولین موقعیت را به گل تبدیل کردند.»

او ادامه داد:
«پرسپولیس بعد از گل رفته رفته بهتر بازی کرد و نیمه دوم هم که شرایط بهتری نسبت به نیمه دوم داشت و در نهایت توانستیم از یک بازی سخت سه امتیاز بگیریم. این برد که بعد از یک ناکامی آسیایی به دست آمد را باید به فال نیک بگیریم.»

انتظاری درباره گل زیبای وحید امیری گفت:
«شمس آذر بی‌وقفه در حال حمله بود تا کار را به تساوی بکشاند. بالاخره روبروی این تیم، پرسپولیس حضور داشت که بازیکنان بزرگی دارد. اشتباه و لو دادن توپ در مقابل بازیکنان پرسپولیس تاوان سنگینی دارد و شمس آذر این تاوان را پس داد. در یک ضد حمله سریع توپ به وحید امیری رسید و وحید که تجربه بالایی دارد توانست با خونسردی تمام یک گل زیبا بزند که می‌تواند نامزد بهترین گل فصل بشود.»

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که "چرا عملکرد این تیم در لیگ نخبگان مانند لیگ برتر نیست؟" پاسخ داد:
«ما آنطور که باید خودمان را برای بازی‌های آسیا آماده نکنم. ابزار لازم برای موفقیت در این تورنمنت را در اختیار نداریم. دقت کنید که ما در ایران یک ورزشگاه خوب برای میزبانی نداریم و این مسئله واقعا جای تاسف دارد. سطح فنی فوتبال ایران در بالاترین سطح آسیا است اما زمین بازی ندارد و این خیلی بد است. وقتی ابزار لازم را به استقلال و پرسپولیس نداده‌ایم نباید انتظار داشته باشیم کار بزرگی انجام دهند.»

او در همین رابطه افزود:
«پرسپولیس در این سه بازی به لحاظ روانی خودش را آماده نکرده بود ولی هنوز فرصت هست و می‌توانیم به جام برگردیم. هنوز چیزی تمام نشده و اگر مصدومان تیم برسند و با ترکیب کامل به میدان برویم قطعا فرصت جبران داریم.»

انتظاری در واکنش به بازی ندادن گاریدو به برخی بازیکنان پرسپولیس گفت:
«سعید صادقی، یاسین سلمانی و محمد خدابنده‌لو سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. به شخصه در عجبم یک مربی خارجی که به جوان‌ترها بها می‌دهد چرا روی این سه بازیکن قلم قرمز کشیده است!؟ از تمرینات تیم خبر دارم و هر مربی سلیقه خودش را دارد ولی امیدوارم گاریدو روی این سه بازیکن تجدید نظر کند. قطعا از بازی دادن به آنها نه تنها ضرر نمی‌کند بلکه به نفعش است.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.