اطلاعات کامل حریفان سرخپوشان از سای شادی رضایی؛/ سرمربی زنان پرسپولیس: شرایط این باشگاه خاص است

ورزش سه یکشنبه 06 آبان 1403 - 16:35
سرمربی تیم زنان پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس کلیه امکانات سخت‌افزاری را در اختیار تیم قرار داده است تا ما بتوانیم تیمی در خور شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس، تشکیل و راهی مسابقات کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، شادی رضایی سرمربی تیم زنان پرسپولیس در خصوص؛ قرعه مسابقات، تیم‌های حاضر در گروه، تست‌گیری، امکانات و شرایط تیم صحبت کرد.

سرمربی تیم زنان پرسپولیس در مورد قرعه‌کشی لیگ دسته اول مسابقات بانوان کشور گفت: لیگ دسته اول کشور با حضور ۱۲ تیم و در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. پرسپولیس با تیم‌های؛ فراایستاتیس کران فارس، مهرگان پردیس، پاس همدان، وارش نوشهر و شاهو کامیاران، همگروه است.

وی افزود: شاهو کامیاران سال گذشته عملکرد قابل قبولی در لیگ دسته اول داشت. تیم کران فارس، دو فصل در لیگ برتر حضور داشت و فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد و از تجربه لیگ برتری برخوردار است و قهرمانی لیگ یک را در کارنامه دارد و از کادر فنی با تجربه‌ای بهره می‌برد. تیم پاس همدان هم سال گذشته تنها به دلیل تفاضل گل نتوانست به لیگ برتر صعود کند و تیم خوبی را راهی مسابقات خواهد کرد. مهرگان نیز تیمی تهرانی است که از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده است و از تیم یکدستی برخوردار است چون بازیکنان این تیم، چند سال متوالی کنار هم بازی کرده‌اند. تیم‌های دیگر هم عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. در کنار این تیم‌های با کیفیت و قابل احترام، تیم پرسپولیس، رنگ و جلای خاصی را به عنوان یک برند و پر طرفدارترین باشگاه کشور و آسیا، به مسابقات خواهد داد. تیم پرسپولیس در سال جاری با حضور بازیکنان با تجربه و جوان، نوید پیکارهای جذابی را در این دوره از مسابقات خواهد داد.

رضایی عنوان کرد: ما سه هفته زمان داشتیم تا تیم را ببینیدم و وارد مسابقات شویم. دیدارهای لیگ دسته اول بانوان از ۲۴ آبان ماه آغاز خواهد شد. گرچه فرصت کمی در اختیار داشتیم اما پس از تست و ارزیابی، تیم را کامل کردیم. در این شرایط با توجه به وضعیت موجود و حساسیت بسیار زیاد در خصوص بسته شدن تیم و برنامه‌های تمرینی، از شنبه تمرینات جدی ما آغاز شد و روز پنج‌شنبه هفته جاری در دیداری دوستانه برای ارزیابی بیشتر تیم، به میدان می‌رویم.

وی در مورد تکمیل کادر فنی نیز بیان کرد: کادر تیم کامل است و یک مربی دروازه‌بانی را به باشگاه معرفی کرده‌ایم که در صورت تائید، به تیم اضافه خواهد شد.

رضایی در مورد تفاوت کار در باشگاه پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها افزود: سالیان سال در تیم‌ها و باشگاه‌های متعددی در بخش سرمربیگری کار کرده‌ام اما حضور و فعالیت در باشگاه پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و با حضور و حمایت هواداران و از همه مهمتر این که تیم بانوان پرسپولیس پس از انقلاب فعالیتی نداشته و برای نخستین بار، مجددا پا به عرصه فوتبال می‌گذارد و برای بنده نیز افتخار بزرگی است که به عنوان اولین سرمربی تیم بانوان پرسپولیس پس از انقلاب در مسابقات فوتبال کشور حضور دارم و جا دارد از حمایت همه جانبه باشگاه، مدیران و هواداران خونگرم پرسپولیس تشکر کنم که تاکنون از هیچ حمایت و پشتیبانی دریغ نکرده‌اند. امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب و قابل قبول تیم، پاسخ این همه محبت را بدهیم.

شادی رضایی در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس کلیه امکانات سخت افزاری و هرگونه حمایت و پشتیبانی را از تیم بانوان دارد تا ما بتوانیم تیمی در خور شأن و شخصیت باشگاه تشکیل و راهی مسابقات کنیم. بنده به دلیل کار در باشگاه پیکان، به نسبت، تجربه بهتری را سپری می‌کنم و امیدوارم با قدرت در مسابقات حاضر شویم و بتوانیم امسال با درخشش در مسابقات، به لیگ برتر صعود کنیم و باید قدر این فرصت را بدانیم و افتخار می‌کنیم که در پرسپولیس و برای پرسپولیس به میدان می‌رویم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.