یک فوتی و ۸ زخمی در تصادف اتوبوس با چند خودرو

الف یکشنبه 06 آبان 1403 - 16:50
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس با سه خودرو و چهار موتورسیکلت در میدان شهدا تهران خبر داد.

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم اظهار کرد: ساعت 15:06 حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در میدان شهدا به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: سه ایستگاه آتش‌نشانی طی چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و آتش‌نشانان مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد، به دلیل نقص فنی، با چهار دستگاه موتورسیکلت و سه خودرو به شدت تصادف کرده است و 6 نفر از سرنشینان خودرو و موتورسیکلت‌ها درگیر این حادثه بودند.

ملکی بیان کرد: در پی این حادثه، یک نفر جان باخت و پنج نفر مصدوم‌شده حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. در ادامه نیز محل ایمن‌سازی و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

  

این خبر می‌افزاید؛ شروین تبریزی؛ سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به وقوع تصادف در میدان شهدای تهران اظهار کرد: ساعت 15:12 امروز، در میدان شهدا و ابتدای خیابان مجاهدین، حادثه تصادف اتوبوس با چند خودرو و عابر پیاده به اورژانس استان تهران اعلام شد.

وی در ارائه آخرین آمار این حادثه گفت: در پی این حادثه، 6 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس به محل اعزام شده‌اند. این حادثه تا این لحظه یک نفر فوتی و 8 نفر زخمی برجای گذاشته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.